Klients sūkstās, kā viņu aizvainojis VID darbinieks

© f64

Kāds mikroblogošanas vietnes twitter lietotājs pastāstījis saviem sekotājiem, kā notikusi viņa saruna ar kādu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) darbinieka saruna.

Savā ierakstā viņš skaidro, ka viņam piezvanījis kāds VID darbinieks, kurš sarunas laikā paskaidrojis, ka klientam netiks sūtīta atbildes vēstule. Tā vietā konkrētais cilvēks vēlējies, lai tas tomēr tiek izdarīts. Otrā klausules galā bijis dzirdams, ka tobrīd VID darbinieks nopūšas un tālāk tiek nomesta klausule.

"Nebiju rupjš, mierīgāku sarunu grūti iedomāties. It kā sīkums, bet aizvainojoši," raksta ieraksta autors.

Jāsaka, ka VID pārstāvji atvainojušies konkrētajam cilvēkam, norādot, ka vēlas uzlabot apkalpošanas kvalitāti, tāpēc arī šajā situācijā lūdz sniegt detalizētāku situācijas apraksu.

Šis gan nav pirmais gadījums, kad iedzīvotāji sūdzās par VID darbinieku attieksmi. Invalīdu un viņu draugu apvienība "Apeirons" savā facebook kontā pārbulicējis kādas 2.grupas redzes invalīdes stāstu jeb viņas negatīvo pieredzi, apmeklējot Valsts ieņēmumu dienestu. Vairāk lasi šeit.

Nebūšanas

Nebeidz rimties kaislības, ko izsauca pret difteriju nevakcinētā četrgadīgā bērna nāve. Sabiedrība ir sadalījusies divās frontēs - vieni, kas aizstāv vecākus, kuri nepiekrīt vakcinēšanai, otri, kas šādu rīcību uzskata par tumsonību un ļaunprātību pret savu bērnu.