"Man palika nedaudz bēdīgi!"; kūku cepēja sašutusi par klientu rīcību

© Attēlam ir ilustratīva nozīme/Pixabay

Kūku cepēja Karīna vietnē Facebook paudusi sašutumu par klientiem, kuri veic pasūtījumu, bet pēcāk izdomā, ka tas vairs nav vajadzīgs, radot viņai zaudējumus.

"Man palika nedaudz bēdīgi! Kāpēc? Pastāstīšu! Ikreiz, kad man klients pasūta kūku, es cenšos būt atbildīga! Sagatavojos laicīgi - pasūtu dekorus vai bildes, par ko maksāju no savas naudas! Jo vajadzīgs laiks, lai tās pie manis atnāktu! Un, kad atgādinu par pasūtījumu - sadzirdu: "Atvainojiet, tomēr nevajadzēs". Tas nav tikai atteikts pasūtījums! Tie ir mani ieguldītie līdzekļi, mans brīvais laiks un, kas svarīgākais, atsaku citam klientam, kurš arī vēlējās uz šo dienu kūku!" sašutumu pauž kūku cepēja.

Karīna atzīst, ka nevienu nevar piespiest rīkoties atbildīgi, taču lūdz ikvienu klientu pirms kūkas pasūtīšanas padomāt, vai tā tiešām būs nepieciešama un nenāksies pasūtījumu pēkšņi atcelt.

Arī ļaudis komentāros pauž sašutumu. Kāda sieviete atzinusi, ka šāda rīcība patiešām ir bezatbildīga. Vēl kāda norāda: "Jāņem priekšapmaksa, ko atteikuma brīdī neatgriež." Tāpat kūku cepējai iesaka lūgt klientam samaksāt par nepieciešamajiem produktiem, jo tas atmaksāsies gadījumā, ja cilvēks atteiks pasūtījumu.

Facebook/ekrānšāviņš

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais