FOTO: "Kauns bija piedāvāt ciemiņiem"; pircēja sašutusi par saņemtajām picām

© Ekrānuzņēmums no Facebook

Picērijas kliente Laura sociālajos tīklos pauž sašutumu par picērijas attieksmi gan aizmirstot pasūtījumu, gan par picu kvalitāti, kuras garšojušas pēc gumijas.

"Pirmdien, es pasūtīju 4 picas ap 13:30, lai tās būtu gatavas uz 17:30. Samaksāju. Kā jūs domājat, kas notika, kad es atnācu saņemt manu pasūtījumu 17:30? Saņēmu atbildi, ka pavārs aizmirsa par pasūtījumu, bet apsolīja to izdarīt 6 min laikā (4 picas!) Es ļoti steidzos, lai nenokavēt dēļ Čili Pizza, un nepaskatījos, kā izskatās manas picas. Bildēs jūs varat redzēt, ko es saņēmu. Tāds kauns bija piedāvāt tādas picas ciemiņiem. Neviens negribēja ēst tās izskata dēļ. Es pagaršoju katru no tām - gumija, šausmīgi!!! Žēl, ka nebija laika aizbraukt līdz viņiem ar tām picām un sūdzēties," sašutumu pauž Laura.

Šī nav pirmā reize, kad picērija saņēmusi negatīvas atsauksmes par savu piedāvājumu, kā arī pašu picēriju stāvokli.

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais