"Sāpīgi ir man un manam maciņam!"; izmisusi pārdevēja lūdz atsaukties pircēju

© F64 Photo Agency

Maija ar sociālā tīkla Facebook starpniecību cer atrast kādu pircēju, kura iegādājusies apģērba komplektu, taču kasieres kļūdas dēļ par to samaksājusi desmit reizes mazāku summu.

"Lūdzu atsaukties sievieti, kura šodien, 11.05.19, plkst.15.55 T/C "Domina" veikalā "Monton" iegādājās šo apģērbu komplektu. Pirkuma summa - 126.92 eiro. Norēķins ar bankas karti. Es, kasiere, vadot karšu terminālī summu, to esmu ievadījusi 12,69, kur, summu vadot, nav ievadīts cipars 2, līdz ar to summa nav pārlekusi 100 eiro slieksnī. Tādēļ iztrūkstošo summu, kas ir 114.23 eiro nākas segt man pašai," raksta nelaimīgā kasierīte.

Maija atzīst, ka pieļāvusi kļūdu, kura ir pircējas ieguvums, taču ir sāpīgi gan viņai, gan viņas maciņam. Kasiere lūdz sievieti atgriezties veikalā un samaksāt atlikušo summu.

Kāds vīrietis ierakstu komentējis, norādot, ka darbā būtu jāstrādā, nevis jāsapņo.

Facebook/ekrānšāviņš

Facebook/ekrānšāviņš

Jāatgādina, ka ļaudis pēdējā laikā mēdz sūdzēties gan par nepieklājīgām kasierītēm, gan tādām, kas pamanās pircējus apkrāpt. Piemēram, kāds vīrietis "Mego" veikala kasieri Valkā raksturo kā nepieklājīgāko darbinieci, kādu viņam jebkad nācies sastapt. Tomēr netrūkst arī tādu, kas slavē veikala darbiniekus. Kāda pircēja atmiņā paliks kasierīte ar "zelta sirdi", kura strādā veikalā "Rimi" Tukuma pusē.

Svarīgākais