"Aizbraucām ar tukšām kabatām"; pircēji par murgu "Akropolē"

© F64

Kāds jaunatvērtā tirdzniecības centra "Akropole" apmeklētājs dalījies pieredzē - viņš mēģinājis iztērtēt centrā iegādātu dāvanu karti, taču neveiksmīgi.

Portālā "sudzibas.lv" vīrietis atklāj, ka dāvanu karti neesot varējis iztērēt.

"Nopirkām dāvanu karti par 45 eiro, lai uzdāvinātu cilvēkam dzimšanas dienā. Kad visi kopā aizbraucām uz "T/c Akropole" lai Deichmann iegādātos apavus par šo dāvanu karti, mums teica, ka "dāvanu karti nepieņemam", lai gan veikalu sarakstā kuri nepieņem Akropoles dāvanu karti, šī veikala nav. Tad aizgājām pāest uz "can can" - kur pajautājām viesmīlei, vai pieņems dāvanu karti, uz ko viņa pateica, ka jā. Kad pāedām, dāvanu karte nestrādāja. 16 eiro sagrabinājām paši pa trijiem. Gājām iepirkties uz "Maxima", jo teica, ka tur noteikti pieņems dāvanu karti. Kad pašapkalpošanās kasē vajadzēja norēķināties - karte nestrādā, uz ko Maxima's darbinieks teica, ka vajadzēja norēķināties pie parastajām Maxima's kasēm.

No Akropole's aizbraucām ar tukšām kabatām un 45 eiro dāvanu karti kabatā," ar pieredzi dalās tirdzniecības centra apemklētājs.

Tikmēr komentāros viņam tiek norādīts, kāpēc vīrietis nevērsās informācijas centrā.

"Pēc tam, kad dāvanu karte nenostrādāja pirmo reizi, neaizdomājāties, ka jādodas uz info centru un jāskaidro situācija, tā vietā, lai uz muļķi ietu tālāk iepirkties ar nestrādājošu karti?!" teikts kādā komentārā.

Tikmēr vīrietis norāda, ka informācijas centrā tika norādīts, ka karte strādā.

Jāpiebilst, ka tā nav pirmā reize, kad cilvēki dalās ar pieredzi, apmeklējot jaunatvērto tirdzniecības centru "Akropole".

Jau ziņots, ka ceturtdien Rīgā, Maskavas ielā 257 atklāts jaunais iepirkšanās un izklaides centrs "Akropole", kurā divos stāvos pārstāvēti teju 170 nomnieki, tostarp apmēram 140 modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, jaunais kinoteātris "Apollo Kino", "O'Learys" izklaides zona, hokeja spēlēšanai un slidošanai piemērota ledus arēna, "Lemon Gym" sporta klubs, kā arī 30 dažādi restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā ir atvērts arī "Maxima XXX" lielveikals.

Avots

Nebūšanas

Vecākiem priekš saviem bērniem nekā nav žēl, tāpēc cenšas pirkts viņiem vispiemērotāko un labāko. Tomēr ne vienmēr ražotājs produktā, kas domāts bērniem, ir izvēlējies 'pievienot ko atšķirīgu, ko varētu saukt par veselīgāku vai labāku.

Svarīgākais