Valsts policijas (VP) vakar no plkst.5 daļējai transporta kustībai atvērs Augusta Deglava tiltu.
VP priekšnieks Ints Ķuzis piektdienas pēcpusdienā ir saņēmis oficiālu atzinumu no Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) par Augusta Deglava ielas pārvada izmantošanas nosacījumiem. Pamatojoties uz šo atzinumu, Ķuzis pieņēma lēmumu daļēji atjaunot transporta kustību pār Deglava ielas pārvadu.
Uz tilta tiks tiks atjaunota sabiedriskā un operatīvā transporta kustība.
Ievērojot nosacījumus, transportlīdzekļiem noteikts ātruma ierobežojums līdz 20 kilometriem stundā un attāluma intervāls starp transportlīdzekļiem vismaz 30 metri. Viena transportlīdzekļa kopēja masa nedrīkst pārsniegt 30 tonnas.
Pār tiltu pārvietoties joprojām ļauts gājējiem un velosipēdistiem. Tomēr, ņemot vērā izmaiņas satiksmes ierobežojumos, policija atgādina, ka gājējiem, šķērsojot tiltu, ir jāpārvietojas pa ietvi, kas ierīkota tilta brauktuves labajā pusē virzienā no centra.
Tāpat Valsts policijas ekipāžas joprojām atradīsies pie tilta un to uzraudzīs.
Tikmēr daļa iedzīvotāju joprojām nav īsti pārliecināti par tilta drošību.
Piemēram, Kaspars B. facebook raksta: "Par nedienām ap Deglava ielas tiltu, šķiet, rakstīja teju visi mediji, bet vakar plašsaziņas līdzekļos parādījās ziņa no 4.maija Deglava ielas tilts būs atvērts sabiedriskajam transportam. Skaisti ! Tagad, lai nokļūtu darbā Deglava ielā es noparkoju savu auto Vagonu ielā, un teciņus dodos pāri tiltam. Ar kājām ejot vari pamanīt to, ko nekad neieraudzītu braucot ar auto. Tāpēc apbrīnoju to, ka tiltu atvērts sabiedriskajam transportam. Tas, ka pie mums vispirms līmē uz sienām tapetes, bet tad balsina griestus esam pieraduši. Protams, ka modernizācijas ietvaros izštrabējam apmetuma vagas, lai nomainītu elektro instalāciju. Pēc papīriem viss sanāk smuki- jauna elektroinstalācija, tapetes un griestu krāsojums. Dabā viss darbs ir cūkām. Tā arī ar Deglava tiltu.
Drūpošas nesošas konstrukcijas, kurām virsū uzbūvē paplašinātu ietvi, kurā ir smagāka par esošo. Ejot pāri tiltam ir grūti nepamanīt, ka teju katra jaunā marga lūzt ārā no betona stiprinājumiem.
Šīs plaisas betona apmalēs, kuras tur margas liecina par to, ka tilts zem slodzes sēžas. Protamas, ka tā ir ačgāni izdomāta dzels margu stiprināšanas konstrukcija aiz kuras ir projekta autors. Deglava tilta „katastrofa” ir boļševiku domāšanā- kurai vajag glītu fasādi. Redzi - stulbais vēlētāj, ka tiltam platāka ietve, bet lejā neskaties- tur viss ir slikti un labāk nebūs kamēr tu savu balsi atdosi mutes bajāriem, boļševikiem un zagļiem.
P.S
Vai jums vēl ir vēlme rīkot pikniku uz šī tilta ?..