Pircējai trūkst vārdu par pārdevējas attieksmi Rīgas lielveikalā

© F64

Kāda sieviete, iepērkoties Rīgā, lieveikalā Rimi, bijusi nepatīkami pārsteigta par kādas veikala darbinieces attieksmi un rīcību.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka pārdevēja atteicās sagriezt sieru, ko sieviete vēlējās iegādāties.

"Iepērkoties Pulkveža Brieža Rimi, vitrīnā, kur tiek piedāvātas desas/sieri, vēlējos iegādāties šķēlēs grieztu sveramo siera, kas pat reizēm pieejams jau safasēts. Meitene man priekšā pasniedza pārdevējai izvēlēto siera gabalu un pārdevēja, to iztinot no plēves, laipni "sašķērēja", tieši tāpat meitene pasniedza pārdevējai arī otro siera gabalu, ko veikli tinot ārā no plēves, pārdevēja paskatījās uz mani un dusmīgi noteica, krievu valodā, jā, mazsvarīgi un tomēr, "a vam ja ņibudu ņičevo rezat. Tolko u etoi devoškoi, patomu što ona u mena mnogo čivo zdes pakupaet".


Jāpiebilst, ka dotajā brīdī nebija ne rindas, kas gaidītu savu izvēlēto desas gabalu, ne es būtu pārdēvējai ko aizrādījusi... Nesaprotu, vai pārdevēja griež sieru pēc sejas, matu krāsas vai etniskās piederības, vai varbūt tā cik daudz pirkumu ir grozā (manā bija nieka 25 eur) .


Protams, pārdevējai ir iemesls atteikt mani apkalpot, rinda, produkts, ko principā negriež, bet ja cilvēks man priekšā saņem to pašu pakalpojumu (pat izvēlējamies vienu holandes siera šķirni, lai cik smieklīgi tas nebūtu,) , un man tas tiek atteikts, pat nepasakot ne sveiki, ne atvainojot, ne iemeslu, tikai nosakot "es jums neko negriezīšu", siera gabalu ieliku atpakaļ plauktā, nebūtu jau tā, ka grūti pašai sagriezt, tomēr attieksmes dēļ pārgāja visa vajadzība pēc siera," sašutumā ar savu stāstu dalās sieviete.

Jāpiebilst, ka klienti ik pa laikam dusmojas par pārdevēju attieksmi veikalos Latvijā. Piemēram, nesen tika vēstīts par to, ka kliente pikta, kā rīkojusies pārdevēja veikalā "IKEA".

Avots