Kāda pircēja vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), parādot, ko atradusi kūkā "Cielaviņa".
Sieviete raksta, ka pēc nepatīkamā atraduma vairs nevēlas pirkt kūku "Cielaviņa".
“23. februārī T/C “Dole” “Rimi” veikalā iegādājos kūku “Cielaviņa”. Šī ir viena no manām iecienītākajām kūkām, kuru diemžēl pirkt vairs nav vēlmes. Bonjour!!!!” raksta sieviete.
Kā redzams foto, sieviete kūkā atradusi matu.
”Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāve Lineta Mikša sniedz komentāru par fotogrāfijām.
"Pirmkārt, patiesi atvainojamies par radušos situāciju. Mēs augstu vērtējam sniegto informāciju un mums ir žēl, ka ir nācies saskarties ar šādu gadījumu. Ņemot vērā saņemto informāciju, veiksim ražošanas apsekošanu, lai atrastu cēloni šai situācijai un novērstu iespēju, ka tā atkārtosies nākotnē. Kvalitāte ir mūsu galvenā prioritāte. Ik dienu mēs veicam gan ražošanas procesa, gan produktu kontroli, kurā pārbaudām produkta kvalitāti, sastāvu, svaru un iepakojumu. Tortes ”Cielaviņa” tiek gatavotas ar rokām, tādēļ procedūras, kas jāievēro, ir jo īpaši svarīgas, lai veikalu plauktos nonāktu tikai kvalitātes standartam atbilstoši produkti.
Vēlreiz atvainojamies klientei par radušos situāciju, kā arī vēlamies kompensēt šo gadījumu ar mūsu produkciju. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu kvalitate@orkla.lv vai zvanot (+371) 67080361."
Komentāros kāda sieviete, kas arī ir konditore, saka, ka tāda situācija nav pieļaujama.
"Nu nevar ēdiena būt mats, nags, vai kaut kas, kas nav ēdams. Mana gadījumā, ko šādu ēdot, es nespētu ēst vairāk to produktu. ..nu kas ir tas cilvēks, kam tas mats? Varbūt mēnešiem nav matus mazgājis? Un tagad viņš mana mutē pabija?
Nu tas humoram tā par to mazgāšanu.... Pati esmu konditore, un zinu, cik strikti ir jāievēro šādas lietas, lai tā nenotiktu," teikts komentārā.