Uzmanies! "Swedbank" un "SEB banka" brīdina klientus

© Pixabay

"Swedbank" mikroblogošanas vietnē Twitter vērš klientu uzmanību uz krāpnieciska satura īsziņām, kuras saņēmuši cilvēki Lietuvā.

"Swedbank vārdā" aicina pārskaitīt naudu uz svešiem kontiem. Neuzķeries un brīdini citus!" vēstīts ierakstā.

"Swedbank" atgādina, ka nekādā gadījumā nedrīkst izpaust internetbankas piekļuves, kā arī pārskaitīt naudu uz svešiem kontiem. Kā arī, ja radušās aizdomas par krāpniecību, nekavējoties jāziņo bankai.

Tostarp aģentūra LETA ziņo, ka arī "SEB banka" brīdina par tās vārdā izsūtītiem krāpnieciskiem e-pastiem.

Bankā norādīja, ka tiek izplatīti krāpnieciski e-pasta sūtījumi "SEB bankas" klientiem ar aicinājumu atvērt saiti un ievadīt "Smart-ID" kodu. Banka aicina šos e-pastus nekavējoties izdzēst, nekādā gadījumā neatvērt e-pastā ietverto saiti un neievadīt paroles, jo tas ir krāpšanas mēģinājums ar mērķi iegūt klientu informāciju.

""SEB banka" šādus e-pastus nekādos apstākļos nesūtītu saviem klientiem. Jebkuras ziņas ar šāda veida lūgumiem ir uzskatāmas par krāpniecības mēģinājumiem," uzsvēra bankā.

Neskaidrību gadījumā bankas klienti aicināti sazināties ar "SEB bankas" klientu centru pa tālruni 26668777 vai e-pastu "info@seb.lv".