Kāda sievete sūdzas par Rīgas 1.slimnīcas administratores nekompetenci.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta - viņu sadusmojis tas, ka netika paziņots par ārsta saslimšanu.
"Zvanot saistībā ar bērna pierakstu pie rehabilitologa, kas bijis nepieciešams steidzīgi, bērna diagnozes dēļ, man tiek paziņots, ka speciālists ir saslimis. Bet man par to nav paziņots laicīgi (man tiek paziņots par to dienu pirms pieraksta un tikai tāpēc, ka pati zvanīju uz reģistrāciju) , pēc administratores teiktā, citiem tika nosūtītas ziņas par speciālista saslimšanu. Kad izteicu neapmierinātību ar jautājumu, kāpēc man netika laicīgi paziņots, administratores tonis šķietami palika nelaipns. Arī sarunu nebeidzot, administratore nolika klausuli," raksta sieviete.
Tikmēr komentāros sievietes sūdzība tiek kritizēta.
"Ja Jums kaut nedaudz strādātu veselais saprāts, tad varbūt spētu aptvert, ka ārsts par savu saslimšanu nebrīdina nedēļu ātrāk, mēdz būt situācijas, kad ārsts par to paziņo dienu vai pat dažas stundas pirms pieņemšanas. Iespējams, ka Jums vēl nebija paspējuši ziņu nosūtīt vai zvanīja un necēlāt klausuli un starpcitu kāpēc, tad pēkšņi dienu pirms pieņemšanas pati zvanat? Ticiet man, reģistratoriem ir daudz izdevīgāk Jūs pabrīdināt par ārsta prombūtni nevis nepaziņot un ar Jūsu histērijām cīnīties klātienē," teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka pacienti ik pa laikam sūdzas par medicīnas personāla un citu darbinieku attieksmi Latvijas slimnīcās. Piemēram, nesen tika vēstīts par ar trakām lietām, kas bijis jāpiedzīvo kādam vīrietim slimnīcā Liepājā.