Kāda sieviete, kas devās iepirkties uz Rīgā atvērto veikalu IKEA, bijusi pamatīgi vīlusies un vaino veikalu "sliktā servisā".
Taču, kā izrādās, sliktajā servisā nav pie vainas preču kvalitāte, bet gan pārdevējas attieksme.
"Šodien iepirkos veikalā IKEA, bet man jāsaka, ka iepirkšanās procesu un priekštatu par pašu veikala tēlu sabojāja darbiniece, kas savā darba vietā atradās alkohola reibumā.
Veikalā biju apskatījusi gultas veļas un dvieļu plašo piedāvājumu, bet pirms iegādes vēlējos konsultēties ar pārdevēju. Piegāju pie darbinieces ar īsiem tumšiem matiem un brillēm, kas tobrīd atradās nodaļā. Ilgi runāt ar sievieti nebija iespējams, jo no viņas bija jūtams neciešams alkohola smārds. Varbūt vajag apsvērt iespēju un neiet uz darbu, ja iepriekšējā naktī ir tā "labi" ballēts," raksta pircēja.
Tikmēr komentāros cilvēki norāda, ka pircējai nav nekādu tiesību apvainot veikala pārdevēju.
"Darbiniece bija nelaipna? Vai viņa uzvedās neadekvāti? Vai viņa neatbildēja uz Jūsu jautājumiem? Cilvēki veikalos nav zaldāti. Ja arī bija paballējusi iepriekšējā dienā, un? Ja apkalpošanai nebija nekāda problēma, tad tā ir Jūsu darīšana, ka Jums neapmierināja darbinieces elpa. Varētu padomāt, ka Jums viņa smaržo pēc margrietiņām!" teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka klienti ik pa laikam dusmojas par pārdevēju attieksmi veikalos Latvijā. Piemēram, nesen tika vēstīts par to, ka kliente pikta, kā rīkojusies pārdevēja veikalā "IKEA".