Kāds vīrietis pauž neapmierinātību ar preču pārvadātāju "DHL". Kā viņš raksta, viņa sūtījums tika "sagrābts un pieprasīts izpirkums".
Portālā "sudzibas.lv" vīrietis sūdzas par sūtījumu atmuitošanas ātrumu.
Viņš raksta, ka DHL jau kuro gadu "DHL muitas klientu atbalsta speciālistu" epastos ir šāds teksts: "uzglabāšana noliktavā pirmās trīs kalendārās dienas - bez maksas, sākot no ceturtās dienas - 10,00 eur (+pvn) par dienu, par sūtījumu".
"Atmuitošanas ātrumam nekādas garantijas netiek dotas, neatmuitotu preci var uzglabāt 14 dienas... Es kārtējo reizi norauju roķeni un, pirms sāku veikt atmuitošanas procedūru, esmu spiests veikt saraksti ar DHL darbinieku par to, cik beigās maksās piegāde. Jau reiz sūdzējos PTAC - toreiz DHL atbilde bija, ka tas attiecoties uz juridiskām personām, savukārt DHL darbiniece, ka tas tik tā pabiedēšanai, lai ātrāk klienti atmuitotu. Katra muitojama sūtījuma saņemšana ar DHL pārvēršas par santu barbaru.
Uzskatu, ka vienīgais adekvātais, ko var prasīt, ir veikt muitas nodevas un nodokļu apmaksu konkrētā termiņā. Pārējais no klienta jau vairs nav atkarīgs," raksta vīrietis.
Tikmēr komentāros cilvēki iesaka, ka vīrīteis pats var atmuitot preci un tas viņam izmaksāšot daudz lētāk.
"Tu jau vari pats atmuitot,to vari izdarīt internetā pats,vai ar vari aizbraukt uz lidostas muitu, Ziemeļu iela 16 un uz vietas atmuitot. Tas ir ļoti vienkārši, izprintē tos dokumentus, ko DHL atsūtīja uz pastu, izprintē bankas izrakstu, kur var redzēt cenu precei un izprintē linku, kur tieši pirki savu preci, vai arī uz vietas telefonā parādi. Tā vari ietaupīt naudu, ko prasa DHL par atmuitošanu, tie laikam bija 35€," teikts komentārā.