Pircēja parāda, cik "labi" izskatījies veikalā Latvijā iegādāts produkts

© Vladislavs Proškins/ F64 Photo Agency

Kāda pircēja uzņēmusi vairākus attēlus, kuros redzams, ka veikalā sanācis iegādāties produktu, kas diez vai atbilst iepriekš gaidītajam.

Kā liecina informācija, kas publicēta sociālajā tīklā facebook, tad sieviete iegādājusies kāda Latvijas ražotāja siera izlasi. Konkrētajam produktam veikalā bijusi akcija. Atverot mājās siera iepakojumu secināts, ka vairākus siera gabalus klāj pelējuma kārta.

Veikala pārstāvji atvainojušies par radušos situāciju norādot, ka viņiem ir svarīgs ikviens klients un viņa iepirkšanās pieredze. "Veiksim pastiprinātu produkta kvalitātes pārbaudi. Aicinām šādos gadījumos ar preci un čeku vērsties veikalā."

Ekrānšāviņš no facebook

Tikmēr citi komentētāji neslēpj, ka šādos gadījumos ne vienmēr vajag vainot veikala pārstāvjus, bet gan pašus pircējus, kuri reizēm paņem kādu preci, taču pēc tam pārdomā un veikalā to atstāj tai neparedzētā vietā.

Tiesa, šis nav pirmais gadījums, kad pircēji ziņo par līdzīga veida nebūšanām. Ir bijuši gadījumi, kad, piemēram, pircēji publicējuši attēlus, kuros redzams, ka veikalā nopirktajos saldumos ir tārpi.

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.