Komentāri: "Izlamāja kā mazu bērnu"; pircējai trūkst vārdu par notikušo veikalā Jelgavā

Maija Vegnere

Arī mazu bērnu nedrīkst lamāt, viņu vienkārši jāmāca . . .

21.jan 2019 Atbildēt
Maria

Izņēmi man vārdus no mutes! Jau virsrakstu izlasot nodomāju - a mazu bērnu drīkst LAMĀT???

21.jan 2019 Atbildēt
Kaspars Namsons

Vakar beerni, viens 14g, otrs 16g un treshais varbut nebij berns, meginaja caur jumtu iekluut veikalaa, bet nesanaaca, jo Es drankis taads piezvaniju policijai... Tiesa tas notika UK ne LV, bet kaa domaa, ja shos maaciis nevis sodiis, rezultaats buus? Shaubos!

21.jan 2019 Atbildēt
Inese Siltare

Algas lielums nav attaisnojums nelaipnai attieksmei.

21.jan 2019 Atbildēt
Stanislavs Gveļziejs

Latvijā it visur ir slikta klientu apkalpošana. Cilvēkiem maksā 430-500 € un gaida, ka tie skries un plēsīs di**u par šādu samaksu. Šeit ir jāvaino darba devēji, jo strādāt 12h maiņas par 500€ nav normāli. Tā ir mūsdienu verdzība," teikts komentārā.(stulbums)nu tad neskrien un neplēs, ej uz fermu pie cūkām ar tādu atieksmi un strāda ja neproti ar cilvēkiem komunicēt

21.jan 2019 Atbildēt
Elva Liede

Vislabāk būtu-ja tikpat labi kā pārdevējam būtu jāsaprot pircējs-tad ari ja pircējs ari pārdevēju saprastu bet veikalos ja ir iespējams tad vislabāk informatoram pajautāt ja kas neskaidrs

21.jan 2019 Atbildēt
Inga Mozule

Nevaru nekomentēt pie šāda raksta, ja jau tā notika, tad ko neej pie veikala vadības, bet raksti netā sūdzību, es ar strādāju veikalā par kasieri un zinu, ka ļoti daudz pircēji paši nāk ar neapmierinātu ģīmi un burkšķ, var jau būt ka šī ir patiesība,bet tas nenozīmē ka jāafišē, tev no tā vieglāk paliek? Un runājot par algu,nemaz tik liela nav kā nosaucāt, labi ja 400 eiro ir mēnesī, bet nu tas tā, algai ar to nav nekāds sakars, jo jebkuram apkalpojošam personālam pret pircējiem jāizturas laipni, kaut vai pa 200 eiro, ja jau tādu darbu strādā.

21.jan 2019 Atbildēt
Aivars Gedroics

Cik labi, ka D-pilī nekur nav pašapkalpošanās kasu! :)

21.jan 2019 Atbildēt
Mārīte Fiļimonova

Es regulāri iepērkos minētā veikala pašapkalpošanās kasēs, bet konsultanti vienmēr nākuši palīgā, ja pašai kaut kas nesanāca pareizi. Sliktus vārdus nekad neesmu dzirdējusi.

21.jan 2019 Atbildēt
Inīda Meržinska

Es nokļuvu tanī pašā Jelgavas veikalā līdzīgā situācijā. Iepirkos un norēķināties gāju pašapkalpošanās kasē. Vienā brīdī pieskrēja pārdevēja un ar pārmetumu teica,ka neesot izvēlējusies pareizos burkānus. Pajautāju,kā to var zināt,ja ir vismaz trīs pozīcijas. Atbilde mani nošokēja-"ja iepērkaties šajā kasē,tad jūs šeit strādājiet un jums tāpat,kā man,viss jāzina". Par cik algu man nemaksā,piedevām veikals var ietaupīt uz kasierēm, stingri apņēmos nekādos apstākļos šīs kases vairs neizmantot. Gribu piebilst,ka Rimi nekad neesmu piedzīvojusi nepatīkamas situācijas (laikam tur maksā vairāk,vai rūpīgāk izvēlas personālu). Domāju,ja esi uzņēmies darbu un piekritis strādāt par tādu algu, tad strādā ar cieņu un atbildību,vai arī meklē augstāk apmaksātu darbu, ja tam atbilsti.

22.jan 2019 Atbildēt
Ilga Grinberga

Negativa attieksme ir gan pircejiem gan pardevejiem....visu var atrisinat veikala vaditajas

klatbutnee,ja to nevar tad gan vajag rakstit sudzibu.Tikai ir viens bet...ja pret pirceju izturas rupji tad tas nenozimee ka pircejs ari var iztureties rupji...jabut pieklajigam,bez liekas blaushanas...tas darbojas daudz labak...esmu to pati parbaudijusi.Vislabak darbojas mierigaa pieklaajigaa balsii pateikt argumenti.....neaizmirstiet ka visu to redz ari citi pirceji.

23.jan 2019 Atbildēt

Komentēt