Trakums! Ceļā uz Rīgu autobusa šoferis padzen pasažieri no sēdvietas

© F64

Kāds pasažieris sūdzas par uzņēmuma "Nordeka" autobusa šofera attieksmi pret viņu. Šoferis esot bijis rupjš un rīkojies necienīgi.

Portālā "sudzibas.lv" pasažieris raksta, ka šoferis nepamatoti esot viņu izdzinis no autobusa sēdekļa.

"Ar autobusu Kuldīga-Rīga pārvietojos uz nākamo pieturvietu "Kandavas pagrieziens", nopirku biļeti uz apsēdos aiz šofera priekšējā sēdvietā, kura ir cilvēkiem paredzēta, ja vien nav rezervēta. Apsēdos un šoferis mani nepamatoti izdzina ārā no sēdvietas, kur biju apsēdies. Šoferis saka: "Ej tālāk sēdi!" Tādā bargā balsī. Es teicu, ka man jakāpj ārā nakamajā pieturā. Viņš saka: "Mani tas neintresē un tev vēl jautājumi būs?" Tad līdz tai vietai stāvēju kājās, jo aizsprādzētas sēdvietas, bet uzraksts "Rezervēts" nebija. Un citiem veciem cilvēkiem arī to pašu teica, lai ejot tālāk tajā burzmā, kur tas autobuss bija pilns, jo visas sēdvietas bija aizņemtas. Lai šoferis bez iemesla nesprādzē sēdekļus ciet! Ja nepatīk pasažieri, tad lai nestrādā!" dusmīgs ir pasažieris.

Tikmēr komentāros viņam tiek norādīts, ka, iespējams, viņš pārspīlē un vienu pieturu jau var pastāvēt arī kājās.

Jāpiebilst, ka pasažieri ik pa laikam sūdzas par autobusa šoferu attieksmi. Piemēram, nesen tika vēstīts par to, kā autobusa šoferis Jelgavā paņirgājas par invalīdi.

Avots

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.