Mātei sāp sirds par "ātrās palīdzības" attieksmi pret viņas dēlu invalīdu

© F64

Kāda sieviete dalījusies ar tāstu par savu nepatīkamo pierdzi ar "ātrās palīdzības" dispečeriem.

Sieviete raksta, ka, sazvanot ātro palīdzību, dispečeri esot atteikušies pie viņas dēla sūtīt mediķu brigādi.

"Pie mana dēla nesūtīja ātro palīdzību, kad zvanīju. Viņš neko neēda, nedzēra, ļoti novājējis bija. Ģimenes ārsts nevarēja atrast iemeslu tam. Dēlam ir arī psihiskas problēmas. Grūti komunicēt ar viņu. Viņš ir invalīds ar četrām diagnozēm. Pēc divām nedēļām zvanīju vēlreiz, neticot, ka kāds atbrauks. Bet tomēr mēģināju vēlreiz. Bet tad jau dēlam bija palicis pavisam slikti. Sāka vemt, kaut nebija neko ēdis. Tad atsūtīja pie mums ātrās palīdzības brigādi. Cita dispečere bija. Par mata tiesu izglāba viņam dzīvību. Mūsu izcilie ārsti. Paldies viņiem. Kuņģa plīsums viņam bija. Bet 113 dispečeriem liekas, ka visi zvanītāji tikai blēņojas," situācijā dalās sieviete.

viņa uzskata, ka operatores attieksmei vajadzēja būt citādākai.

"Un, ja, gadījumā es pati varēju aizvest dēlu uz kādu slimnīcu, kamēr viņš vēl varēja paiet, tad operatore, ar kuru runāju, un kura nesūtīja pie mums brigādi, varēja man pateikt, kādas ir iespējas mums pašiem. Un uz kuru slimnīcu doties. Neko tādu viņa man neteica. Tikai sabāra mani par zvanu viņiem," sašutusi ir sieviete.

Tikmēr uz sievietes sūdzību reaģēja arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, sazinoties ar sievieti problēmu, lai noskaidrotu notikušā detaļas.

Avots