"Brauc ar ātro palīdzību!" Autobusa šoferis Jelgavā paņirgājas par invalīdi

© F64

Kāda sieviet, kas ir 2.grupas invalīde, atklājusi, ar cik briesmīgu "Jelgavas Autobusu parka" autobusa šofera attieksmi viņai nācies saskarties.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka šoferis, izsniedzot biļeti, izturējies ļoti rupji.

"Mani ļoti sarūgtināja 14. autobusa vadītāja rupjā izturēšanās. Iekāpjot autubusā, kā ierasts, gaidīju rindā, lai saņemtu biļeti. Pirms manis vēl bija kāda sieviete, kad šoferis neapmierinātā balsī sauca, lai tak saņemu savu biļeti, pārsteidza tas, ka vadītājs nebija tuvāk apskatījis manu invaliditātes apliecību un mierīgā balsī teicu, ka esmu 2. grupas invalīde un viņa pasniegto biļeti aiz priekšā stāvošās sievietes neredzēju.

Tas autovadītāju ļoti saniknoja un viņš teica, ka viņa uzdevums ir pārvadāt normālus cilvēkus nevis kaut kādus. Lai braucot ar ātro palīdzību," raksta sieviete.

Jāpiebilst, ka pasažieri ik pa laika sūdzas par sabiedriskā transporta šoferu attieksmi pret pasažieriem. Piemēram, nesen tika vēstīts, kā Liepājas sabiedriskā autobusa šoferis nelietīgi izrīkojies ar pasažieri.

Avots

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.