Kāda sieviete Latvijā informē, ka vēlējusies sagādāt meitām Ziemassvētku pārsteigumu, bet tā vietā viņai sagādātas pamatīgas galvassāpes.
"Sūtīju meitām no Vācijas Postbankas divas pakas.Pirmo paku meita saņēma un konstatēja,ka trūkst telefons Samsung 9+.Tiku par to informēta.Sapratu, ka nav kaut kas kārtībā.Paziņoju otrai meitai un devu zināmu par to," portālā "sūdzības.lv".
Meita piezvanījusi kompānijai, kur noskaidrojusi, kāds uzņēmums konkrēto sūtījumu piegādā. "Viņa jautāja,kā rīkoties ja būs kādas šaubas.Viņai atbildēja,ka lai novērtē paku un tad nolemj parakstīt un pieņemt vai atteikties," situāciju raksturo sieviete.
"Ierodoties kurjeram notika interesantas lietas(sajūta,ka kurjers tika informēts par ne tik vienkāršu klientu).Paka netika dota rokās,kamēr neparakstīs .Meitas teiktajam "Jūs redziet,ka paka plēsta,kurjers atbildēja-jā,bet tomēr rokās nedeva.Meita parakstīja un kurjera klātbūtnē atvēra.Tajā trūka telefona Samsung 9 un telefona vāciņa".
Sūdzības autore neslēpj, ka par konkrēto gadījumu Vācijas pasts vērsīsies ar prasību par lietas izskatīšanu un pretenziju vēršanos pret "Itella".