Ķegumā veikalā pircējs tik ļoti nokaitina pārdevēju, ka viņa tam liek doties mājās

© F64

Kāds vīrietis sūdzējies, ka Ķeguma veikalā "Aibe" ne tikai tiek pārdotas nekvalitatīvas preces, bet arī pārdevēju attieksme pret klientiem esot slikta.

Portālā "sudzibas.lv" vīrietis raksta, ka uzdevis pārdevējai vairākus jautājumus, savukārt viņa to aizsūtījusi mājās.

"Ieejot veikalā Ķeguma "Aibē", mani šokēja pārdevējas izskats. Mati izskrāsoti raibi - zils, sarkans, balts. Uzdodot jautājumu par baterejām, nezināja, ka vispār tirgo. Cena stāv 0,55 centi bez paskaidrojuma par gabalu vai par paciņu. Prasīju vienu iepakojumu, kurā ir 4 gabali. Kasē izsit 2.20 ar ņurdošu tekstu - gribi ņem, gribi neņem.Tad ieraudzīju vitrīnu ar gaļām un uzdevu jautājumu, vai gaļas ir svaigas un vai vitrīna vispār strādā. Man pateica, lai ejot mājās un nebojājot viņai sestdienu. Kas pa atieksmi pret klientiem? Kā izskatās pārdevējs? Veikals smird pēc vecuma. Kur ir priekšniecība, ka neredz, kas notiek veikalā?" raksta pricējs.

Tikmēr komentāros cilvēki norāda uz pircēja dīvaino attieksmi.

"Pirku "baterejas" un paprasīju, vai gaļas vitrīna strādā. Interesanta izklaide. Vai flirts," teikts kādā komentārā.

Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par pārdevēju nelaipno attieksmi. Tā nesen kāds pircējs sūdzējies par pārdevēju veikalā "Top" Talsu novadā.

Avots

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais