Kāds vīrietis atklāj, ka viņu negatīvi pārsteigusi kādas medmāsas attieksme. Kā izrādās, par konkrēto medicīnas darbinieci ir sūdzības arī citiem cilvēkiem.
Portālā "sudzibas.lv" vīrietis raksta, centies piereģistrēties pie ģimenes ārstes Aijas Cingeles, taču medmāsas attieksme viņu gluži vai šokējusi.
"Zvanot uz dakteres Cingeles norādīto telefona numuru, atbildēja viņas medmāsiņa. Tad nu izstāstīju savu bēdu, ka meklēju jaunu ģimenes ārstu. Uz ko saņēmu dažus standarta jautājumus, kur dzīvoju, u.c.
Un tad tik uzdots nestandarta jautājums: "Kāpēc tieši mēs?"
Uz ko atbildēju, ka reģistratūrā man iedeva Jūsu numuru.
Saņēmu burvīgu atbildi no medmāsas: "Nu, tad zvaniet citur'' un nolika telefona klausuli.
Protams, neapšaubu dakteres Cingeles profesionalitāti, nedz arī attieksmi pret pacientiem, taču par šādu medmāsas attieksmi un nolaidību ir jāsoda, vai jāveic pāraudzinoši darbi, lai zinātu, kā attiekties pret pacientiem (gan esošajiem, gan topošajiem)." raksta vīrietis.
Kā izrādās, viņš nav vienīgais, kam nācies saskarties ar sliktu attieksmi no medmāsas puses. Ar līdzīgiem stāstiem cilvēki dalījušies komentāros, uzsverot, ka daktere Cingele ir laba un profesionāla ārste, bet viņas medmāsas attieksme pret pacientiem nemaz nav laba.
"Arī par citiem tematiem asības no viņas var dzirdēt regulāri. Ja es neslimotu reizi gadā un Šarlotes poliklinika nebūtu salīdzinoši ērtā vietā - sen mainītu dakteri - tikai šis medmāsas dēļ. Pati daktere ir ok, vienmēr no viņas var dabūt nosūtījumus un visu pārējo, ko vajag," teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka pacienti ik pa laikam sūdzas par medicīnas personāla attieksmi Latvijas slimnīcās. Piemēram, nesen tika vēstīts par ar trakām lietām, kas bijis jāpiedzīvo kādam vīrietim slimnīcā Liepājā.