Komentāri: Autoservisā Rīgā paveras baiss skats - kā tāds auto varēja iziet apskati?

Kоments

Nekā īpaša un kas lika plēst nost uzlīmētos papīrus, kopā ar visu špahteli..? Man izdevas padomju laikā, iziet apskati ar tadu autiņu, kuram bija pārlūzusi tā pati galvenā šuve, kura tur klāt mašīnas motora nodalījumu pie pārējās virsbūves. Kad brauca visa priekšējā daļā sūpojās, kā kuģis jūrā un katrā bedrē liecās tās abas daļas katra uz savu pusii.. Nekāda sinhrona peldēšana vairs nesanāca. Kādu laiku pat dabūju vēl pabraukāt, bet tad gan laidu to autiņu lūžņos. Tā gan bija valsts mašīna un lai norakstītu, pietrūka kādi 800.km uz spidometra. Toreiz katram autiņam bija savs paredzētais mūžs un tas bija jānoripina, kaut pa garāžas sētu.. Savādāk pie jaunas nevarēja tikt..

6.dec 2018 Atbildēt
Yohn Plunt

Viss kārtībā! Nav ko jātriecas smukai automašīnai aizmugurē! Tā lūk!

6.dec 2018 Atbildēt
bezkaunīgais sivēns

Anonīms raksts, kas nevieš ticamību. Kāpēc nav nosaukta konkrētā CSDD apskates stacija, kurā uzlīme izsniegta? Lai gan līdz februārim nav tālu, bet rūsēt sākušie autiņi rūsē dienām ātri. Bet es ne par to. Raksts drīzāk pūlas lobēt kādu auto servisu, kurš cenšas iegūt licenzi TA veikšanai autiņiem - jo lūk kādi tur CSDD neprofesionāļi strādā, bet mēs esam balti un pūkaini, zinoši visās tehniskajās niansēs.:DDD

7.dec 2018 Atbildēt
Atis Snore

Varbut tas ir slikts auto serviss,ja nav iespeju pacelt automasinu,Un nesosas konstrukcijas ir veselas.

8.dec 2018 Atbildēt
Andris Berzins

Vispār nebiju dzirdējis ka sapuvušu auto dēļ notiktu avārijas, taisni otrādi... Jaunas BMV, un isādas ekstra auto. Dzīvoju Francijā kur dod tehnisko apskati uz 2 gadiem tādiem graustiem un avāriju skaits ir minimāls.Vēl jo vairāk tehnskās apskates nav jāiet piekabēm un motocikliem kuru lietošanas koeficents ir daudz lielāks nekā Latvijā...

10.dec 2018 Atbildēt

Komentēt