Viss kārtībā! Nav ko jātriecas smukai automašīnai aizmugurē! Tā lūk!
Anonīms raksts, kas nevieš ticamību. Kāpēc nav nosaukta konkrētā CSDD apskates stacija, kurā uzlīme izsniegta? Lai gan līdz februārim nav tālu, bet rūsēt sākušie autiņi rūsē dienām ātri. Bet es ne par to. Raksts drīzāk pūlas lobēt kādu auto servisu, kurš cenšas iegūt licenzi TA veikšanai autiņiem - jo lūk kādi tur CSDD neprofesionāļi strādā, bet mēs esam balti un pūkaini, zinoši visās tehniskajās niansēs.:DDD
Varbut tas ir slikts auto serviss,ja nav iespeju pacelt automasinu,Un nesosas konstrukcijas ir veselas.
Vispār nebiju dzirdējis ka sapuvušu auto dēļ notiktu avārijas, taisni otrādi... Jaunas BMV, un isādas ekstra auto. Dzīvoju Francijā kur dod tehnisko apskati uz 2 gadiem tādiem graustiem un avāriju skaits ir minimāls.Vēl jo vairāk tehnskās apskates nav jāiet piekabēm un motocikliem kuru lietošanas koeficents ir daudz lielāks nekā Latvijā...
Nekā īpaša un kas lika plēst nost uzlīmētos papīrus, kopā ar visu špahteli..? Man izdevas padomju laikā, iziet apskati ar tadu autiņu, kuram bija pārlūzusi tā pati galvenā šuve, kura tur klāt mašīnas motora nodalījumu pie pārējās virsbūves. Kad brauca visa priekšējā daļā sūpojās, kā kuģis jūrā un katrā bedrē liecās tās abas daļas katra uz savu pusii.. Nekāda sinhrona peldēšana vairs nesanāca. Kādu laiku pat dabūju vēl pabraukāt, bet tad gan laidu to autiņu lūžņos. Tā gan bija valsts mašīna un lai norakstītu, pietrūka kādi 800.km uz spidometra. Toreiz katram autiņam bija savs paredzētais mūžs un tas bija jānoripina, kaut pa garāžas sētu.. Savādāk pie jaunas nevarēja tikt..