Pāra atpūta viesnīcā Jūrmalā izvēršas īstā murgā

Attēlam ir ilustartīva nozīme. © F64

Kāda sieviete dalījusies nepatīkamā pieredzē. Paredzētā atpūta viesnīcā "Hotel Jūrmala Spa" izvērtās īstā murgā personāla attieksmes dēļ.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka nav sakārtots viesnīcas darbs un personāla ir pavirša attieksme.

"Rezervējām numuriņu ar lielo gultu un spa zonas apmeklējumu neierobežotu laiku. Ierodoties viesnīcā, recepcijā uzņēma klusi runājošs darbinieks Raimonds, kurš strādāja ar absolūtu vienaldzību. Jautāju, vai nevar spa procedūru pārcelt vēlāk, teica, lai paši kāpjam uz 3. stāvu. Kaut biju dzirdējusi, ka recepcijas vadītāja citiem viesiem laipni sazvanīja gan spa zonu, gan restorānu. Kad atkārtoti palūdzu pazvanīt, vīrietis pat neatbildēja. Iedeva mums numuriņu, samaksājām, bet nolēmu pārjautāt, vai ir piešķirts numuriņš ar 1 gultu. Par nepatīkamu pārsteigumu bija 2 atsevišķas gultas. Uzrādījām rezervāciju, pieprasīju samainīt numuriņu. Pieejot pie numura, nestrādāja durvju kartes. 3 reizes skrējām uz recepciju, jo drīz jau paredzētās spa procedūras. Uznāca tehniķis, pārbaudīja, ka ar personāla karti strādā, bet viesa karti nē, un noteica: "smešno". Lūdzām mainīt uz citu numuru. Teica, ka citu numuru nav, kaut gan viesi vēl čekojās iekšā ap plkst. 18.30. Pieprasīju kompensāciju -piedāvāja tikai izrakstīšanos pagarināt. Neko nevarēja piedāvāt. Tikai numuru ar 2 atsevišķām gultām un pagarinātu izbraukšanas laiku.

Sabojāts vakars, sabojāta atpūta. Izskatījās pret naudīgāka izskata viesiem izturējās krietni labāk un tika savos numuros. Izvēlieties atpūsties citur, ja nav sakārtots viesnīcas darbs! Paviršība recepcijā!" sašutumā raksta sieviete.

Tikmēr komentāros tiek minēts, ka varbūt ne tikai personāla attieksme bija pavirša, bet arī paši viesi bija pārāk prasīgi.

Jāatgādina, ka iepriekš jau tika ziņots ka kāda ģimene šajā viesnīcā Jūrmalā ierauga ko briesmīgu.

Avots