Lāčplēša dienā sieviete veikalā piedzīvo ko tādu, kas pamatīgi sabojā omu

© F64

Kāda sieviete atklājusi, ka "Narvesen" veikalā Rīgā piedzīvojusi aizvainojošu attieksmi no pārdevēju puses.

Skumji, kad saskaries ar tādiem darbiniekiem, kuri, tā vietā, lai būtu laipni un pretimnākoši pildot savus darba pienākumus, nespēj apslāpēt savas negatīvās emocijas un tās izlādē uz pircējiem.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka vēlējusies nopirkt metāla nozīmīti Latvijas karoga formā, taču pārdevēj attieksme viņu šokēja.

"11. novembrī Lāčplēša dienas svētku rītā iegriezos Narvesen kioskā, kas atrodas Rīgas dzelzceļa stacijas ēkā. Vēlējos nopirkt metāla nozīmīti Latvijas karoga svētku formā. Sākām runāt ar jauku pārdevēju - mācekli. Jautāju, kā šo nozīmīti piestiprināt, jo tā bija iepakota, un īsti nesapratu - baidījos, vai tas neatstās caurumu apģērbā. Nez no kurienes burtiski "izlidoja " jauneklis ar papīra kafijas tasi rokās (arī pārdevējs) un ironiski uzbrēca: "Varbūt jūs gribēsiet, lai mēs vēl arī piestiprinām to pie jūsu apģērba? "

Jutos izbrīnīta un nepatīkami pārsteigta, jo meitene, kura stāvēja aiz letes tikko kā sāka skaidrot, kā šo karodziņu jāpiestiprina. Skumji, kad saskaries ar tādiem darbiniekiem, kuri, tā vietā, lai būtu laipni un pretimnākoši pildot savus darba pienākumus, nespēj apslāpēt savas negatīvās emocijas un tās izlādē uz pircējiem," raksta pircēja.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par pārdevēju attieksmi Latvijas lielveikalos. Tā, piemēram, nesen kāds pircējs sūdzējies, ka viņš netika ielaists veikalā Vecmīlgrāvī.

Avots

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais