Absurds: Kasiere pircējai aizrāda par to, ka viņa atsakās runāt krieviski

© Inga Nestere/ F64 Photo Agency

Mūsdienās sociālajos tīklos atrodams gana daudz informācijas par to, kādas nebūšanas daudziem no mums gadās piedzīvot teju ik dienas. Tā, piemēram, Linda Mūrniece mikroblogošanas vietnē twitter pastāstījusi, cik nepatīkami viņas meitai beigusies došanās uz lielveikalu.

L.Mūrniece mikroblogošanas vietnē twitter informējusi, ka viņas meita devusies iepirkties uz veikalu "Rimi".

"Kasiere Valentīna aizrāda manam bērnam, jo viņa atsakās runāt krieviski? Varbūt Valentīnai laiks nestrādāt tur, kur satiek cilvēkus," retoriski veikala pārstāvjiem jautā sieviete.

Uz konkrēto situāciju reaģējuši arī lielveikala pārstāvji, kuri atvainojušies par radušos situāciju, norādot, ka šī situācija tikšot izrunāta ar kasieri.

Tiesa, šī nav pirmā reize, kad klienti sūdzējušies par kasieru attieksmi veikalos. Vēl 2018.gada septembrī portāls "tautaruna.lv" vēstīja par atgadījumu, kad kasiere lielveikalā par idiotu nosaukusi pircējusi, kurš ar viņu runājis angļu valodā.

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais