Kāda 96 gadus veca kunga ģimene uzskata, ka "Luminor" banka savā veidā izņirgājusies par sirmgalvi, bloķējot kontu, lai no tā nevarētu vairs izņemt skaidru naudu, kā arī veikt maksājumus, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Bankas rīcību, atstājot vīrieti bez piekļuves pensijai, ģimene uzskata par sava veida ņirgāšanos.
Kā stāsta sirmā kunga znots Ēriks, konts bloķēts, jo sirmgalvis nav aizpildījis bankas pieprasīto anketu. Šobrīd kunga veselības stāvoklis ir tik slikts, ka viņš nespēj saviem spēkiem doties uz bankas filiāli, lai anketu aizpildītu. Tā vietā radinieki vairākkārt apmeklējuši filiāli, lai situācijai rastu risinājumu, taču nesekmīgi.
”Luminor” darbinieki norādījuši, ka vienīgais situācijas atrisinājums būs iespējams tad, ja kungs ieradīsies klātienē filiālē. Darbinieki noraidījuši iespēju anketu iedot radiniekiem, lai sirmgalvis mājās varētu to aizpildīt, tāpat klientu apkalpošanas speciālisti atteikušies doties pie sirmgalvja uz mājām.
Aptuveni trīs mēnešus pirms konta bloķēšanas kungs apmeklēja ”Luminor” bankas filiāli, lai saņemtu jaunu maksājuma karti. Tobrīd pilnīgi neviens klientu apkalpošanas speciālists kungam nenorādīja, ka nepieciešams aizpildīt anketu, citādāk tuvākajā laikā konts tiks bloķēts.
Bankas rīcību, atstājot vīrieti bez piekļuves pensijai, ģimene uzskata par sava veida ņirgāšanos.
96 gadus vecā kunga ģimene gan nolēmusi no bankas konta izņemt atlikušos līdzekļus un sadarbību ar konkrēto kredītiestādi izbeigt.