Paciente pikta par piedzīvoto Liepājas reģionālajā slimnīcā

© facebook.com/ Liepāja

Kāda liepājniece sūkstījusies par to, ka jutusies teju pazemota, jo cilvēkiem, kuri devušies pie ārsta Liepājas reģionālajā slimnīcā nācies stundām ilgi stāvēt rindā pie reģistratūras.

“Liepājas slimnīca. 25.septembris. Pulksten 10.12. Izrullējas 211.numuriņš. Apjukusi skatos gan uz savu kārtas numuru, gan monitoru, kas rāda skaitli 168, gan uz reģistrēties kāro cilvēku pūli. Niknu. Pati savus jautājumus atrisinu ātri, bija pagājusi stunda kopš mana ierašanās brīža," portālam "liepājniekiem.lv" pastāstījusi piktā slimnīcas apmeklētāja.

Notikušais 25.septembrī bija saistīts ar to, ka pirms tam bija trīs brīvdienas.

Liepājas reģionālās slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Indra Grase gan skaidro, ka ikdienā pie reģistratūras tik lielas rindas neveidojas. "Notikušais 25.septembrī bija saistīts ar to, ka pirms tam bija trīs brīvdienas. Turklāt savu lomu spēlēja arī laika apstākļu maiņa, kļuva vēsāks, līdz ar ko lielāks skaits cilvēku bija saslimuši," skaidro slimnīcas pārstāve.

Lai nenokavētu vizīti pie speciālista, slimnīcas apmeklētājiem lūgts tur ierasties 20 līdz 30 minūtes pirms vizītes pie speciālista.

Nebūšanas

Publiskos pasākumos, tostarp lielos koncertos, ir iespēja iegādāties tā saucamo depozīta glāzi, ko vakara gaitā var no jauna uzpildīt ar alu vai citu dzērienu, bet vēlāk nodot un saņemt atpakaļ... nē, naudu atpakaļ dabūt ir grūti - tiek piedāvāti kuponi, ko var atprečot konkrētās iepirkšanās vietās jau ārpus pasākuma norises vietas, savukārt žetonus varot izmantot citos pasākumos, pret to saņemot jaunu depozīta glāzi.

Svarīgākais