Pasažiere sūdzas par autobusa reisā "Rīga-Salaspils" piedzīvoto

© Dmitrijs Suļžics/ F64 Photo Agency

Kāda pasažiere portālā "sūdzības.lv" publicējusi savu stāstu par piedzīvoto autobusā uz Salaspili.

Pieturā, kur kāpu ārā, automātiski aizvērās spēkrata durvis un tiku saspiesta.

Šī gada septembrī es izbraucu no Rīgas ar autobusu, kas dodas uz Salaspili. Pieturā, kur kāpu ārā, automātiski aizvērās spēkrata durvis un tiku saspiesta. Tā rezultātā guvu sasitumus," norāda cietusī.

Viņai nācies doties pie ārsta, turklāt dāma apgalvo, ka pati ar saviem spēkiem bijusi spiesta atspiest vaļā autobusa durvis. "Manā vietā varēja gadīties jebkurš," uzsver pasažiere.

Tiesa, šī nav pirmā reize, kad pasažieri sūdzējušies par konkrētā maršruta autobusa vadītājiem. Šī gada aprīlī kāda sieviete pastāstīja, ka autobusa vadītājs patvaļīgi mainījis brauciena maršrutu.

Autobuss jau bija iebraucis Salaspilī, apstājies vienā no pieturām, izlaidis daļu pasažieru un turpinājis ceļu pretī maršruta galapunktam Salaspils centrā. Tad, nebrīdinot nevienu no pasažieriem, bez jebkādiem paskaidrojumiem, jaunizbūvētajā Rīgas ielas aplī, autobuss pēkšņi mainījis kursu par 180 grādiem un milzu ātrumā sācis traukties pretējā virzienā, vēstīja nra.lv

Brauciena mērķis izrādījies kāds piepilsētā esošs ciemats, kur autobuss piestājis ceļa malā, bez komentāriem un paskaidrojumiem atvēris durvis, ļaujot tajā iekāpt sievietei ar bērnu ratiem. Un tad ar milzu ātrumu atkal devies Salaspils virzienā.

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.