Pircējs atrāda, cik "kvalitatīvu" pārtiku iegādājies lielveikalā Latvijā

© SCANPIX

Lai gan lielveikalu pārstāvji Latvijā ne reizi vien klāstījuši, cik ļoti veikalos tiek sekots līdzi produktu un preču kvalitātei, kāds pircējs atkal informējis, cik veikalā pirkts produkts izrādījies nederīgs lietošanai.

Kā liecina portālā "sūdzības.lv" ievietotā informācija, tad šī gada 1.septembrī kāds pircējs lielveikalā Ogrē iegādājies olas. "Iegādājos divas pakas ar olām. Viena ola smirdīga, kaste satecējusi, pārsitot olu no tās iztek bālgans dzeltenums," norāda neapmierinātais veikala klients.

Olām esot beidzies arī derīguma termiņš.

Olas esot arī aplipušas ar iepakojuma papīru, turklāt mājas apskatot iepakojumu rūpīgāk atklāts, ka pārtikas produktam pirms divām dienām beidzies derīguma termiņš.

Ekrānšāviņš no sūdzības.lv

Tikmēr kāds cits ieraksta komentētājs norāda, ka pirms šādu pārtikas produktu iegādājas, vienmēr veikalā atver iepakojumu, lai pārliecinātos, vai produkts nav bojāts.

Jāatgādina, ka Latvijā esošo lielveikalu pārstāvji arī komunikācijā sociālajos tīklos allaž uzsver, ka šādos gadījumos pircējam ar produktu un čeku jādodas atpakaļ uz lielveikalu, kur tiek atdota nauda par iegādāto produktu. Tāpat gadījumos, ja tiek saņemtas ziņas par to, ka veikalu plauktos atrodamas preces, kurām beidzies derīguma termiņš, tiek veikta pārbaude un konkrētie pārtikas produkti tiek izņemti no tirdzniecības.

Svarīgākais