Pusdienas pārvēršas murgā! Klients samaksā, taču paliek neēdis

© Pexels

Kāds “sudzibas.lv” lietotājs dalījies ar savu nepatīkamo pieredzi, lietotojot servisu “foodout.lv”.

Persona raksta, ka nereti, pasūtot ēdienu “foodout.lv”, netiek pievests viss ēdiens vai pat nākas palikt neēdušam vispār.

“Paļaujoties uz šo servisu (ja to tā vispār var nosaukt), jau otro dienu pusdienas pārvēršas murgā. Vakar netika atvests viss pasūtījums, lai gan naudu paņēma par visu. Šodien pusdienas netika atvestas vispār. Katru reizi operators aizbildinās, ka viņi nav ne pie kā vainīgi, un ka vainīgs ir restorāns. Vakar restorāns neesot iedevis visas porcijas. Šodien esot bijusi sistēmas kļūda,” raksta neapmierinātais klients.

“”Kad beidzot šis bardaks beigsies? Ja negribat vai nevarat strādāt, tad klapējiet savu kantori ciet! Un kā man saviem darbiniekiem paskaidrot, ka šodien tu pusdienas neēdīsi, jo tavu porciju neatveda vai arī šodien neēdīsiet neviens, jo foodout ir sistēmas kļūda? Protams, nekā! Vienkārši braucu uz tuvējo kafejnīcu un pirku pusdienas. Turklāt ar foodout problēmas notiek arvien biežāk un biežāk. Par pasūtījuma kavēšanos es vispār nerunāju, jo tas notiek regulāri,” papildina neēdušais klients, kurš sola, ka vairāk servisu neizmantos.

Jāpiemin, ka “Foodout.lv” serviss ir pieejams Rīgā un Pierīgā. Jāpiebilst, ka arī servisa lietotne ir zemu novērtēta - to kā pagalam neērtu novērtējuši 17 cilvēki.

Svarīgākais