Pēc atpūtas Līvu Akvaparkā kāds klients vēlas brīdināt citus atpūtniekus. Pēc viņa teiktā, klienti tiek mānīti, sagrozot pulksteņus.
Portālā "sudzibas.lv" klients raksta, ka akvaparka apmeklējuma daudziem klientiem nācās maksāt soda naudu.
"Uzmanību, Līvu Akvaparkā (gan pie kasēm, gan atputas zonā) analogie pulksteni atpaliek par 5minūtēm no viņu iekšējās sistēmas pulksteņa. Tādēļ lielai daļai apmeklētāju šodien nācās maksāt soda naudu. Mēs tajā skaitā par 3 minūtēm itkā vadoties no, cerams, pareiza sistēmas pulksteņa (kur garantija, ka laiks tiek ņemts nevis no datora, bet gan centralizēti no servera) pārmaksājām 11 eiro. Skumīgi, ka klientu apkalpošanas darbinieki nekādīgi nemāk palīdzēt vai izskaidrot radušos kļūmi vai rast jebkādu risinājumu. Vienīgi cepuri nost apsargam, kurš vienīgais spēja normāli izskaidrot, kas tādos gadījumos ir jādara - jāraksta rakstisks iesniegums vadībai, ko arī izdarījām. Žēl, ka parējie vienkārši lamājās un negribīgi samaksāja sodu par muļķa 2 vai 1 minūti, kas it kā nokavēta," raksta klients.
Viņš gan piebilst, ka droši nezina, vai tā ir apzināta klientu maldināšana ar domu iegūt papildus ienakumus vai vienkārši parasta paviršība, kuru neviens īsti nevēlas risināt.