Sociālajā tīklā Facebook Zita dalījusies ar kādu nepatīkamu starpgadījumu, kad sakarsa viņas mobilais telefons un "uzpūtās" tā baterija. Servisa darbinieku atbilde uz radušos problēmu izbrīnija.
Zita raksta, ka bijusi ceļā uz koncertu, bet pa ceļam iegājusi ieturēt maltīti picērijā Rīgā. "Tās bija sekundes, kad mans Samsung Galaxy A5 kļuva karsts kā gludeklis un mūsu acu priekšā pilnībā izliecās tā stikliņš, kas pacēlās apmēram 1,5 cm virs korpusa. Ziniet sajūta bija ārkārtīgi neomulīga, jo šķita, ka tas tūlīt "uzies gaisā" un mazākais, kas mani sagaida, ir kādas rokas vai sejas traumas," raksta Zita.
Sieviete iznesusi telefonu ārā uz ielas un nolikusi uz bruģa, lai gaidītu kamēr tas atdziest. Pēc 10-15 minūtēm telefona ekrāna stikliņš, atdziestot, pietuvinājās atpakaļ korpusam.
Telefona īpašniece ar dzīvesbiedru vērsās servisā, kur piedāvāja tikai maksas diagnostiku. "Es visu saprotu, telefonam augustā būtu 3 gadi un garantijas nosacījumi sen aiz muguras. Un tagad sāksies interesantākais. Kad saņēmām tehnisko atzinumu, bijām vairāk kā šokēti," raksta Zita.
Tehniskajā atzinumā teikts, ka ražotāja vaina un radītajos defektos nav, jo telefona korpusu sedzot "spēcīgas buktes". Un remonts izmaksās 175 eiro. Zita nofotografējusi sava telefona korpusu, kurā nav redzama neviena "spēcīga bukte".
Jau iepriekš ziņots, ka kompāniju "Samsung" jau iepriekš ir piemeklējušas nelaimes ar viedtālruņiem, kuri ne tikai sakarst, bet pat sprāga. Vēl pērn bija aviokompānijas, kas neļāva salonā ienest Galaxy Note 7 modeļu viedtālruņus.
ASV 2016. gada rudenī ziņoja par 92 akumulatoru pārkaršanas gadījumiem. 26 gadījumos no tiem cilvēki bija guvuši apdegumus un 55 gadījumos radušies bojājumi īpašumam, tostarp izcēlušies ugunsgrēki automobiļos un garāžās.