Mūsdienu ekonomikā ir tā, ka piegādājot kādam uz mājām ēdienu, var nākties arī tajās iet iekšā un tikt galā ar klientu pārbaidījušu kukaini, informē Metro UK.
Bruņojies ar krēslu, uz kura pakāpties, un papīra dvieļu rulli, viņš ķērās pie lietas...
Tieši tā noticis Lielbritānijas dienvidos, kur 22 gadus vecā studente Demija Svīnija pasūtīja maltīti no KFC caur piegādes servisu ''Deliveroo''. Tomēr viņas pasūtījums nebija ikdienišķs - tam bija pievienota informācija, ka kurjeram jābūt pietiekoši bezbailīgam, lai nosistu viņas mājās esošo zirnekli.
Problēma gan tāda, ka kurjers vārdā Džo arī izjūtot fobiju no zirnekļiem. Par spīti tam, viņš nolēma meitenei palīdzēt.
Bruņojies ar krēslu, uz kura pakāpties, un papīra dvieļu rulli, viņš ķērās pie lietas, tomēr zirneklis esot norkritis zemē un Demijas bailes pieaugušas.
Par laimi, kurjers zirnekli ielika salvetē un izmeta ārā no studentes mājas.
Pēc tam, kad kriminoloģijas studente par notikušo ierakstīja Twitter, tas guvis plašu soctīklu uzmanību un citi prāto, vai kādam nebūtu šādu pakalpojumu jāiekļauj jau savā piedāvājumā.
My fear of spiders was taken to a whole new level today in which I ordered food in a hope that the delivery driver would remove the spider..
— Demi (@demiswn) May 30, 2018
Joe @Deliveroo @DeliverooHelp you are an actual LIFESAVER �� pic.twitter.com/YnkQhqhhWW