Kāds veikalu tīkla "Supernetto" pircējs pastāstījis par nepatīkamu atgadījumu, kas radās, viņam veikalā mēģinot iegādāties 150 saldējumus.
Cik esmu ievērojis, tāda aizskaroša attieksme pret klientiem ir regulāri šajā veikalā. Tā bija pēdējā reize ,kad es tur iepirkos.
Pircējs raksta, ka saldējumus vēlējies iegādāties uz rekvizītiem, taču veikala darbinieki tajā saskatījuši lielas problēmas.
"28.maijā iepirkos "Supernetto" Aizkrauklē. Bija niepieciešami vairāk ka 150 saldējumi uz rekvizītiem. Palūdzu darbiniecei, lai palīdz salasīt nepieciešamo saldējumu skaitu. Kamēr Supernetto darbiniece palīdzēja, no noliktavas parādījās otra darbiniece. Cik saprotu, vadītāja, kura uzbļāva uz tās, kura palīdzēja atrast saldējumu, lai es tieku pats galā, ja jau man to saldējumu vajag . Tālāk kasē kasiere uz lūgumu, ka man šos saldējumus vajag uz rekvizītiem, piedāvāja kvīti un kategoriski atteicās rakstīt rekvizītus uz čeka. Ar aizbildinājumu, ka viņa strādā trīs gadus un nekad tā nav darīts. Kaut es 24.maijā arī biju pircis saldējumu iz rekvizītiem tajā pašā veikalā un man viņus ierakstīja kasiere čekā. Cik esmu ievērojis, tāda aizskaroša attieksme pret klientiem ir regulāri šajā veikalā. Tā bija pēdējā reize ,kad es tur iepirkos," sašutia raksta pircējs.