Latvijas uzņēmējs: Nožēloju, ka neatvēru uzņēmumu Igaunijā

© F64

Portālā "sudzibas.lv" kāds uzņēmējs pastāstījis par savām nebūšanām komunikācijā ar Valsts ieņēmumu dienestu (VID).

Nožēloju, ka nepaklausīju paziņas un neatvēru uzņēmumu Igaunijā, kur pēc mūsu iestāžu attieksmes, liekas, ka esi pasakā!

Uzņēmējs kritizē komunikāciju ar VID - nesaņem atbildes un nevarot sazināties ar darbiniekiem.

"Marta mēnesī reģistrēju uzņēmumu un pieteicos arī PVN maksātāja statusam. Līdz šai dienai diemžēl neesmu saņēmis pozitīvu atbildi par PVN numura aktivizēšanu!
Protams, visu centos sakārtot pats, lai zinātu, kas ir kas.. Atteikumi nāca dažādi un uz jautājumiem, ko un kā darīt, tā ar neviens VID darbinieks nav palīdzējis, pretimnākšanas nekādas! Bija pat gadījums, ka inspektors, kurš dodas atvaļinājumā, pasaka, lai rakstu jaunu iesniegumu, lai tas nonāk citam, jo, redziet, viņam jāiet atvaļinājumā un kas ko..neinteresē. Sazvanīju viņa departamentu vadītāju..neļāva pat izstāstīt savu viedokli, uzspieda tik savu taisnību un beigās vēl nomet klausuli..nu kur vēl tālāk!
Kā vienmēr vēl augstāk stāvošas personas sazvanīt nav iespējams ne vienā diennakts laikā un lai kāds atkapātos no savām vadlīnijām un palīdzētu cilvēkiem..laikam sveša lieta mūsu valsts iestādēs!
Nožēloju, ka nepaklausīju paziņas un neatvēru uzņēmumu Igaunijā, kur pēc mūsu iestāžu attieksmes, liekas, ka esi pasakā!"

Jāpiebilst, ka šī nebūt nav pirmā sūdzība, kas saistīta ar komunikāciju uzņēmēju un VID starpā.

Piemēram, nesen kļuva zināms, ka putnu gaļas ražotājs "Lielzeltiņi" tiesājies ar VID. "Lielzeltiņu" pārstāvji iepriekš pastāstīja, ka 2016.gadā, kad VID veica "Lielzeltiņu" nodokļu auditu, pusēm radās atšķirīgi viedokļi par atskaitītā priekšnodokļa apmēru.

Avots

Svarīgākais