Ar nepatīkamu pieredzi portālā sūdzības.lv dalījies kāds bankas klients, kurš bankomātā vēlējies ielikt 2 700 eiro, bet beigās bankomāts rādija, ka uz kontu pārskaitīs 1 200 eiro. Situāciju ātri risinot, klients atguvis 1 500 eiro.
"Veicot naudas iemaksu "Luminor DNB" bankā Ventspils filiālē bankomāts nepieskaita 1500 eiro no kopā ieliktiem 2700 eiro! Bankas darbinieki attaisnojas ka bankomāts ''saplīsis'', izdod reklamācijas dokumentu ar summu un problēmas aprakstu, turpat sola 2 stundu laikā ''aprīto'' naudu ieskaitīt kontā, pagājušas jau 4 dienas, naudas nav! Vai vispār būs? ! Zvanām uz "Luminor" info tālruni, sola atzvanīt, nekas netiek darīts!" 8. maijā satraukts bija bankas klients.
"Nauda tika ieskaitīta kontā, tā bijusi ''iesprūdusi'' bankomātā un pie inkasācijas atrasta."
Portālam nra.lv banka skaidro, ka šādi gadījumi ir reti, taču tie mēdz notikt, jo naudas apstrādāšana bankomātā ir saistīta ar tehnoloģiskiem faktoriem un līdz ar to arī ar tehnisku kļūmju iespēju, kā tas notika šajā reizē. Šādos gadījumos banka cenšas reaģēt iespējami ātri, lai neradītu klientam neērtības, tomēr arī mums ir darbības, kas jāveic, lai pārliecinātos par situāciju un tās apstākļiem. Šajā gadījumā nauda ir atskaitīta bankas kontā, skaidro "Luminor DNB".
Arī bankas klients nākamajā dienā. 9. maijā, rakstīja, ka situācija atrisinājusies: "Vakar pazudusī nauda tika ieskaitīta kontā, tā bijusi ''iesprūdusi'' bankomātā un pie inkasācijas atrasta. Tikai bankas darbinieki ar pārskaitījumu nesteidzās...It kā pieprasījumā, kas ticis sūtīs uz Rīgu, neesot bijis viss pareizi, tādēļ atrisinājums kavējies. Varēja gan piezvanīt uzreiz un paskaidrot, kad nauda tiks atdota... Pēc mūsu atkārtotās vizītes Ventspils filiālē nauda tika ieskaitīta un uzreiz arī piezvanīja un atvainojās. Tikai nesaprotams, kāpēc to nevarēja darīt uzreiz? Domas, ka nauda būs pazudusi pavisam sabojāja visa garās svētku brīvdienas," raksta vīrietis.