Paku piegādātājs pazaudē 8000 eiro vērtu sūtījumu; kompensācija smieklīga

© pixabay.com

Raidījums "Bez Tabu" stāsta par nepatīkamu atgadījumu, kurā riteņbraukšanas entuziasts Igors palika "ar garu degunu" un pamatīgiem zaudējumiem.

Igors, gatavojoties velo nometnei Spānijā, sava velosipēda un aprīkojuma nogādāšanu galapunktā uzticēja loģistikas uzņēmumam “Omniva”. Par pakalpojumu samaksāti 84,88 eiro, taču līdz saņēmējam sūtījums tā arī netika piegādāts.

Igora juridiskais pārstāvis Edgars Lucis skaidroja, ka klients ar uzņēmumu “Omniva” sazinājās brīdī, kad konstatējis, ka velosipēds nav piegādāts. “Diemžēl “Omniva” nesniedza sīkākus komentārus. Lai sekmīgi piedalītos nometnē, cietušā persona Spānijā noīrēja velosipēdu un iegādājās velo piederumus,” pastāsta E. Lucis

Ieradies Latvijā, Igors nekavējoties sagatavojis iesniegumu uzņēmumam “Omniva”, lūdzot kompensēt radušos zaudējumus vai atgriezt nosūtītās preces. Pārstāvis apgalvo, ka zaudējumu apjomu var pierādīt, nosūtīto preču kopējā vērtība ir 8 360,15 eiro, izdevumi Spānijā 1 239,40 eiro, kopējā zaudējumu summa 9 599,55 eiro.

“Omniva” pārdošanas komandas vadītājs Māris Kuļikovskis raidījumam “Bez Tabu” skaidroja: “Neraugoties uz to, ka mēneša laikā Spānijas pastam nav izdevies atrast šo te sūtījumu, “Omniva”, rūpējoties par savu klientu, izmaksāja kompensāciju šim konkrētajam cilvēkam.” Izrādās kompensācijas apmērs ir 320 eiro, ko pamato ar starptautisko sūtījumu noteikumiem.

Uzņēmums norādījis, ka preces bija nepieciešams apdrošināt, taču, kā norāda Igors, “Omnivas” mājaslapā neesot parādījusies iespēja preces apdrošināt. Netika norādīts atlīdzības lielums gadījumā, ja preces tiks nozaudētas. Tagad iesniegums nodots arī Valsts policijā.

.Avots: Bez Tabu

Nebūšanas

Japānas bankas "Nomura" izpilddirektors nolēmis sev uz laiku samazināt atalgojumu pēc tam, kad bijušajam bankas darbiniekam tika izvirzītas apsūdzības bankas klientu aplaupīšanā, slepkavības mēģinājumā un ļaunprātīgā dedzināšanā, norāda medijs "BBC".

Svarīgākais