Kliente parāda: Paskat, kā picērijā Rīgā māna klientus!

© F64

Kāda sieviete vārdā Marta atklājusi nepatīkamu pieredzi, ar kādu nācies saskarties vienā no Rīgas picērijām.

Portālā "sudzibas.lv" Marta raksta, ka ēdiens fotogrāfijās, kas publicētas ēdienkartē, atšķiras no realitātē atnestā.

"Pēc darba ar draudzenēm apmeklējam "Čili pica" Raiņa bulvārī, pasūtījām auksto zupu, jo bildē tā izskatījās ļoti labi. Apkalpoja Jurijs. Kad mums atnesa šo zupu, bijām ļoti vilušās, jo, pirmkārt, bildē bija daudz kartupeļi, bet mums atnesa tikai 4 mazas kartupeļu daiviņas. Kad pajautājām viesmīlim, kāpēc tā, viņš mums skarbi atteica un aizgāja. Šis nav pirmais gadījums, kad čili picā šādi māna cilvēkus," pārliecināta ir kliente.

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais