Pircēja dusmīga: Latvijas internetveikalā nopirkta prece ir drausmīga!

© F64

Kāda sieviete vārdā Inga vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), pastāstot par nepatīkamu situāciju, ar ko saskārusies, pasūtot preci internetveikalā.

Inga raksta, ka internetveikalā "stilamaja.lv" pasūtījusi pulksteni. Samaksājot par preci un sūtīšanas izdevumiem 12 eiro un 89 centus, Inga gaidījusi preci.

Liels bija sievietes pārsteigums, kad, saņemot pulksteni un nostaigājot ar to aptuveni stundu, tas izjucis.

skaties.lv/Privātais foto

Inga sazinājās ar internetveikalu.

"Protams, tiek atbildēts, lai sūta atpakaļ. Kaut gan pateicu, ka atpakaļ neko nesūtīšu un man ir vajadzīga kvalitatīva prece!" raksta pircēja.

Tikmēr komentētāji raksta, ka par tik lētu naudu nevar nopirkt labu, valitat;ivu pulksteni, piebilstot, ka "skopais maksā divreiz".

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais