Kliente sašutusi par atradumu savā ēdienā; zāles pārzine meklē vainīgo

Attēlam ilustratīva nozīme © Ilze Zvēra, F64 Photo Agency

Dina pauž sašutumu portālā "sūdzības.lv" par ēdiena kvalitāti kādā ēdināšanas vietā Rīgā.

6. janvāra vakarā kādā no "Spice" ēdināšanas vietām sieviete iegādājusies zivi ar šampinjoniem.

"Sākot maltīti, atklāju ēdienā ieceptu pagaru melnu matu. Pieaicinātā zāles pārzine priecīgi paskaidroja, ka tas esot klientes mats un ka šī problēma esot patiešām bieža, tur neko nevarot darīt. Klientes mats tas noteikti nevarēja būt, jo ēdienā bija nepārprotami iecepts.

Zāles pārzine apsolīja "paskatīties, kā virtuvē meitenēm ir ar cepurēm"", un kā kompensāciju piedāvāja man "uzsaukt" kafiju ar kūku vai vismaz "kādu tēju". Pēc sveša mata manā ēdienā kūku nekārojās, tādēļ atteicos. Cita veida kompensācija man nepienācās. Tā, lūk," neapmierināta apmeklētāja Dina.

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais