“Maxima Latvija” informē, ka pēdējo dienu laikā ir fiksēti gadījumi, kuros iedzīvotāji saņem it kā “Maxima” vārdā izsūtītas īsziņas par laimētu balvu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju datus un aicināt pierakstīties maksas pakalpojumiem. “Maxima Latvija” nekādā veidā ar aptauju nav saistīta un aicina ziņojumus ignorēt.
Maxima Latvija” jau ir reaģējusi un nosūtījusi pieprasījumu bloķēt krāpniecisko saturu, kā arī ir iesniegts iesniegums Valsts policijā par konkrēto gadījumu.
“Tas ir patiesi skumji, ka tik sarežģītā situācijā ir negodprātīgi cilvēki, kas izmanto “Maxima” vārdu, lai gūtu sev labumu. Esam jau vērsušies atbildīgajās institūcijās, lai cīnītos pret šo viltus loteriju. Šobrīd mums viesiem vajadzētu būt vienotiem, ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par mūsu pašu un līdzcilvēku veselību trauksmainajā Covid-19 vīrusa izplatības laikā. Jau esam informējuši, ka stājoties spēkā ārkārtas situācijai, lai samazinātu cilvēku masveida pulcēšanos publiskās vietās un, rūpējoties par cilvēku veselību, esam pieņēmuši lēmumu samazināt reklāmas aktivitātes un pārcelt ieplānotās akcijas,” komentē Liene Dupate-Ugule, “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja.
“Maxima” atgādina, saņemot šādus un līdzīgus ziņojumus, tie ir rūpīgi jāizvērtē - jāidentificē ziņojuma sūtītājs, ziņojuma saturs, interneta adrese, uz kuru ved ziņojums un to, vai īsziņas saņēmējs ir piedalījies kādā loterijā vai izlozē.
“Maxima” vērš uzmanību, ka īsziņas tiek sūtītas tikai klientiem, kas to atļāvuši savos “Paldies” profilos, kā arī to nosūtītājs vienmēr būs “Maxima” vai “Paldies”. Saistītās saites vienmēr vedīs uz uzticamu avotu - www.maxima.lv vai citu ar veikalu saistītu avotu. Klientiem nekad nav jāpiesakās trešo pušu pakalpojumiem, jāmaksā par papildus pakalpojumu abonēšanu vai balvu piegādi.