SEB bankas klienti joprojām saņem aizdomīgas vēstules

© Ekrānuzņēmums no Facebook

"SEB Latvia" ar sociālo tīklu starpniecību atkārtoti aicina klientus neuzķerties uz viltus e-pasta vēstulēm, kuru mērķis izvilināt personu datus.

"Esam identificējuši, ka šobrīd atkal tiek veikts jauns personīgo datu pikšķerēšanas mēģinājums - tiek sūtīti krāpnieciska rakstura e-pasti ar saiti, aicinot pārbaudīt savu bankas kontu, lai pārliecinātos, ka Smart-ID atbilst drošības prasībām. Vēršam uzmanību, ka banka šādus e-pastus nav sūtījusi" norādā banka.

Banka jau iepriekš vairākkārt aicinājusi savus klientus neuzķerties uz šāda veida vēstulēm, lai nekļūtu par krāpniecības upuri un savus personu datus nenodotu trešajām personām.

Krimināli

Kauguros vienā no Līgo bazāra veikaliņiem videokamera fiksējusi krāpšanas metodi, kas ir sen zināma, bet jau labu laiku piemirsta. Divas sievietes “apveda ap stūri” jaunu pārdevēju un izgāja no tirdzniecības vietas ar garšvielu maisiņu un 19 eiro, kas iegūti ar viltu, vēsta "Degpunktā".

Svarīgākais