SEB bankas klienti joprojām saņem aizdomīgas vēstules

© Ekrānuzņēmums no Facebook

"SEB Latvia" ar sociālo tīklu starpniecību atkārtoti aicina klientus neuzķerties uz viltus e-pasta vēstulēm, kuru mērķis izvilināt personu datus.

"Esam identificējuši, ka šobrīd atkal tiek veikts jauns personīgo datu pikšķerēšanas mēģinājums - tiek sūtīti krāpnieciska rakstura e-pasti ar saiti, aicinot pārbaudīt savu bankas kontu, lai pārliecinātos, ka Smart-ID atbilst drošības prasībām. Vēršam uzmanību, ka banka šādus e-pastus nav sūtījusi" norādā banka.

Banka jau iepriekš vairākkārt aicinājusi savus klientus neuzķerties uz šāda veida vēstulēm, lai nekļūtu par krāpniecības upuri un savus personu datus nenodotu trešajām personām.