Austrāliju šokējusi kādas 14 gadus vecas meitenes veiktā pašnāvība. Ģimene skaidro, ka bērns meitene šādu soli spērusi pēc tam, kad apvainota un izsmieta internetā, ziņo BBC.
Mazā Dollija bija arī austrāliešu cepuru firmas "Akubra" reklāmas seja. Uzņēmums un meitenes ģimene aicinājuši cīnīties pret šāda veida teroru.
Emocionālā ierakstā sociālajos tīklos meitenes tēvs paziņojis, ka viņa meita vēlējusies "izbēgt no pasaules ļaunuma" un aicinājis aizdomāties par vardarbību internetā, kas vērsta pret bērniem.
Tāpat tēvs aicinājis šos interneta varmākas ierasties uz meitenes bērēm, lai redzētu, kādu postu un tukšumu ģimenei meitenes dzīvības izdzišana ir radījusi.