“Dzintara” cidoniju-ābolu zobu pasta pārsteidz pasauli!

© Publicitātes attēls

Ietekmīgais portāls “Trend Hunter” pamanījis Latvijas zīmola “Dzintars” jaunāko veikumu mutes kopšanas sektorā –  zobu pastu ar cidoniju un ābolu garšu. Šī neparastā kombinācija izpelnījusies uzmanību kā produkts, kas atšķiras no ierastā un piedāvā jaunu pieeju ikdienas mutes kopšanai.

Šī unikālā zobu pasta apvieno svaigu ābolu kraukšķīgumu ar cidonijas citrusīgo, bet maigo garšu, radot neparastu un patīkamu mutes kopšanas pieredzi. Turklāt tā satur fluoru, kas efektīvi cīnās ar aplikumu, balina zobus un stiprina emalju.

Anastasija Udalova, “H.A.Brieger” līdzīpašniece un vadītāja stāsta: “Mēs - H.A.Brieger - būdams lielākais kosmētikas ražotājs Baltijā, nepārtraukti meklējam veidus, kā inovēt un paplašināt savu produktu klāstu. Ar jauno līnijas “Asari” cidoniju-ābolu zobu pastu vēlamies ne tikai nostiprināt savas pozīcijas mutes kopšanas segmentā, piedāvājot pārsteidzošu ikdienas rituālu zobu veselībai, bet arī radīt veselīgu konkurenci importētajām pastām. Ar šo jaunumu “Dzintars” parāda, ka plašpatēriņa produkti var būt patiešām interesanti!”.

“Dzintars” Asari līnija jau iepriekš piedāvājusi neparastas zobu pastu garšas, piemēram, apelsīnu un piparmētras, rabarberu, upeņu, kā arī anīsa un piparmētru garšas. Tomēr cidonijas-ābolu kombinācija izceļas ar savu oriģinalitāti un ir kļuvusi par īstu sensāciju un radīta tiem, kuri meklē ko jaunu.

Šis produkts, kas pieejams vien ierobežotā daudzumā, ir ieinteresējis gan vietējos, gan starptautiskos tirgus, un “Trend Hunter” publikācija tikai apliecina, ka ar šādiem nestandarta risinājumiem, zīmoli spēj izcelties plašajā produktu piedāvājumā.

Publicitātes attēls

“TrendHunter” - www.trendhunter.com - ir pasaulē lielākā un populārākā inovāciju un tendenču platforma ar vairāk nekā 20 miljoniem skatījumu mēnesī. Tā apvieno mākslīgā intelekta, lielo datu un pētnieku darbu, lai identificētu patērētāju paradumus un attīstības iespējas un piedāvātu jaunāko tendenču analīzi.

Svarīgākais