Rihards Jānis Karlsons ir “uzzīmējis” sev uz kājas saldējuma "Karlsons" bildi.
“Esmu tik tikko kā uztetovējis uz kājas saldējuma “Karlsons” zīmējumu. Ideja ir tāds šāviens tumsā. Man šķiet, ka saldējums ir Latvijas našķu ikona,” vēstulē saldējuma "Karlsons" ražotājam - "Food Union" - raksta Rihards Jānis Karlsons.
Šī vēstule un Riharda Jāņa Karlsona iniciatīva pamatīgi pārsteidza uzņēmumu.
""Karlsons" - zīmols, vārds, produkts ir ar mani jau kopš bērnības. Multiplikācijas, grāmatas izskatā. Tad pienāca draugi ar šādu uzvārdu, saldējums. Jau gadu strādāju “Food Union” Rīgas galvenajā ražotnē “Rīgas piena kombināts” ar saldējumu zīmoliem, un arī ar "Karlsons"," portālam NRA stāsta “Food Union” saldējuma zīmolu vadītājs Ģirts Liņiņš. Starp citu - tieši "Karlsons" ar upeņu ievārījumu ir pirktākā saldējuma vienība Latvijā! Vidēji gadā katrs Latvijas iedzīvotājs apēd 2,7 "Karlsonus".
"Pērn Siguldā bija izstādītas "Karlsons" grāmatas oriģinālās Ilonas Vīklandes ilustrācijas. Sapratu, ka Karlsons man dod zīmes. Tāpēc šogad ierosināju kolēģiem ieviest jaunu "Karlsons" garšu - ar dzērveņu zapti, līdzās tam atjaunojām arī zīmola iepakojuma dizainu. Un šeit, pēkšņi vēl viens šīs zīmes piekritējs ir ietetovējis šī saldējuma iepakojumu sev uz rokas. Šādi cilvēki dara - iezīmē sev uz ķermeņa lietas, sajūtas, kas viņiem ir svarīgas. Un nekautrējas no tā. Varam tikai pateikt milzīgu paldies par uzticēšanos un patīkamu pieredzi kopā," teic Ģirts Liņiņš.