Noslēpums ir vienā rīta ieradumā: treneri atklāj, kā nekad nepieņemties svarā

© Aigars Eglīte/F64

Cilvēkiem, kuri nekad nepieņemas svarā, ir viens kopīgs rīta ieradums. Fitnesa treneri tam piekrīt un dalās ar šo padomu tiem, kas cenšas tikt vaļā no liekā svara.

Sertificēta fitnesa trenere, veselības trenere un Bridal Bootcamp Sandjego dibinātāja Natālija Vaskesa saka, ka, lai izvairītos no svara pieauguma, labākais rīta ieradums ir brokastis ar augstu olbaltumvielu saturu. Par to raksta Parade.

"Ēdot brokastis ar augstu olbaltumvielu saturu, jūs varat mazināt izsalkumu un ilgāk palikt paēdušam. Ja piepildīsit savu rīta šķīvi ar vērtīgām ar uzturvielām, būs mazāka iespēja, ka birojā ķersieties klāt virtuļiem vai dosieties ārā pēc smalkmaizītes," viņa paskaidro.

Personīgais treneris un OHM Fitness Wellness direktors Džeisons Sani tam piekrīt. Viņaprāt, pirmā ēdienreize "uzdod toni" cukura līmenim asinīs un piesātina organismu ar enerģiju. Viņš iesaka brokastu ēdienus, piemēram, auzu pārslu putru ar riekstiem un augļiem, grieķu jogurtu ar ogām un sēklām vai olas ar pilngraudu grauzdiņiem un avokado. Un neaizmirstiet dzert ūdeni.

Arī zinātniskie pētījumi liecina par saistību starp barojošām brokastīm un stabila svara saglabāšanu. Ja izvēlaties barojošas brokastis, daudz lielāka iespēja izvairīties no uzkodām un pārēšanās visas dienas garumā.

Dzīvesstils

Kristofers Normans, Nacionālās novecošanas padomes praktizējošais medbrālis, skaidro, ka novecojot vitamīnu un minerālvielu iegūšana kļūst arvien svarīgāka. Tie palīdz uzturēt enerģijas līmeni, imūnsistēmas darbību un samazina hronisku slimību attīstības risku. Turklāt vitamīni veicina kaulu veselību, kognitīvās funkcijas un vispārējo vitalitāti.