"Twitter" vētraini nosoda reklāmu: "Vai tas ir tas ārsts, kas uzmācās sievietēm?"

© pixabay.com

Plaša diskusija izraisījusies par populāra optikas veikala reklāmu, kurā ārsts - salona darbinieks divdomīgi runā ar klienti.

"Twitter" lietotājam radies jautājums: "Tas ārsts, kurš uzmācās pacientēm, tagad reklamē Fielmann briļļu salonu?"

Arī citi, kas redzējuši šo reklāmu, ir sašutuši: "Es ieraugot to reklāmu nodomāju kaut ko līdzīgu. Un tā pievilde beigās - tikai pieaugušajiem"

"Briesmīga reklāma. Atgādina kaut ko no 10-20 gadu senas vēstures, kad tas bija stilīgi izmantot šādus tekstiņus. Ja man vajadzētu brilles, zinātu, kur nevajag iet."

"Par pacientes seksuālu apmierināšanu no pacienta pienākas atsevišķa samaksa."

"Līdz šai reklāmai man likās, ka Fielmann ir normāls, cienījams kantoris. Cik viegli sagraut iespaidu."

Dzīvesstils

TV24 raidījuma "Preses klubs" vadītājs Aivis Ceriņš, par kuru salīdzinoši nesen presē varējām lasīt, sakarā ar šķiršanos no savas sievas Leldes Ceriņas, iespējams, nolēmis sevi izaicināt jauniem dzīves rūdījumiem. Viņš tikko atgriezies no izdzīvošanas nometnes “50h XL izaicinājums”, ko organizē Izdzīvošanas skola, rakstīts Aivja sociālo tīklu kontos.

Svarīgākais