Dažās iestādēs pie kasēm ir uzstādītas spilgtas pogas ar emocijzīmēm, ar kuru palīdzību tiek piedāvāts novērtēt apkalpošanas līmeni. Šādas ierīces ir arī lidostās. Pogu ražotājs Somijas uzņēmums HappyOrNot nolēma izpētīt datus no lidostām vairāk nekā 30 valstīs, raksta New York Post.
Pamatojoties uz pasažieru "balsojumu", tika noteikta nedēļas laimīgākā diena lidojumiem - trešdiena. Trešdienās 84,6% lidostas klientu jutās lieliski.
Viszemākais rādītājs fiksēts svētdien - nedēļas nogalē uz smaidošās emocijzīmes noklikšķināja 81% pasažieru.
Kas attiecas uz diennakts laiku, tad neapmierinātākie tūristi izlidoja ap pusnakti. Tikai 77,3% klientu ziņoja par savu pozitīvo attieksmi. Visaugstākais rādītājs sasniegts aptuveni astoņos no rīta - 86,6% jutās laimīgi un apmierināti.