Ģimene Vašingtonā pēdējo sešu mēnešu laikā ir saņēmusi milzīgu daudzumu “Amazon” paku, kas kļūdas pēc bija adresētas uz viņu mājām, nevis uz tuvējo viesnīcu, ziņo ndtv.com.
Iedzīvotāja, kura identificēta tikai kā Britānija, aizdomājas, ka aptuveni pusotra kilometra attālumā esošās “Arlo” viesnīcas viesi, veicot pasūtījumus tiešsaistē, nejauši izvēlas viņas mājas adresi.
Saskaņā ar Britāniju, viņas adrese “Amazon” ieteikto piegādes sarakstu veido pirms viesnīcas adreses, kā rezultātā rodas atkārtoti pārpratumi.
Neskatoties uz sazināšanos ar “Amazon” un viesnīcu, piegādes apjukums turpinās, atstājot ģimeni pārņemtu ar precēm, ko viņi nekad nav pasūtījuši.
"Mēs esam saņēmuši visu, sākot no kaķu barības un beidzot ar vitamīnu piedevām, pat motorzāģi," Britānija pastāstīja TV kanālam “NBC4 Washington”.
Par laimi, viesis atnāca to paņemt, bet mēs neuzdevām jautājumus. Mēs arī neatvērām durvis.
Britānija sacīja, ka, viņasprāt, “Arlo” viesi, veicot pasūtījumu vietnē “Amazon”, ievada viesnīcas adresi un pēc tam netīšām noklikšķina uz viņas adreses, kas opciju sarakstā parādās pirms viesnīcas adreses. Starp adresēm ir tikai viena burta atšķirība.
"Diemžēl ir bijušas daudzas vēlas naktis, piemēram, pēc pulksten diviem, kad cilvēki nāk un klauvē pie mūsu durvīm, kas ir diezgan grūti, ja tev ir bērns," sacīja Britānija.
Ģimene ir sazinājusies gan ar “Amazon”, gan “Arlo”, lai mēģinātu noskaidrot, kas notiek un kā viņi beidzot var apturēt viesnīcas viesus no adrešu sajaukšanas, bet līdz šim viņu pūliņi bijuši nesekmīgi.