Daudzi populāri aktieri un dziedātāji ir laiduši klajā savu zīmolu produktus. Visbiežāk tās ir smaržas, taču bieži vien slavenie cilvēki izceļas ar dažādiem interesantiem produktiem, kurus laiduši klajā saviem faniem, piemēram, aktrise Gvineta Paltrova reiz laida klajā sveču līniju, kuras smaržo pēc viņas vagīnas. Nu, interesantu produktu saviem faniem nolēmusi piedāvāt amerikāņu aktrise Sidnija Svīnija, vēsta "Daily Star".
Sidnija Svīnija nesen sadarbojās ar zīmolu Dr Squatch, lai laistu klajā īpašas ziepes.
Filmas “Euphoria” aktrise ir radījusi “Bathwater Bliss” kopā ar Dr Squatch, kurš ir izgatavojis 5000 ziepju gabaliņus ar sertifikātu, kas apliecina, ka to pagatavošanā izmantots viņas izmantotais vannas ūdens.
Svīnija teica: “Kad fani sāk prasīt jūsu vannas ūdeni, vai nu ignorējiet to, vai arī pārvērtiet to ziepēs. Tas ir dīvaini labākajā nozīmē.”
Annabella Knigta, seksa un attiecību eksperte "Lovehoney", uzskata: “Doma par ziepju, kas piesūcinātas ar Sidneja Svīnija vannas ūdeni, iegādi dažiem varētu šķist dīvaina, taču tā ir saistīta ar ļoti reālu un populāru īpatnību - ķermeņa pielūgsmi un objektu fetišismu. Dažiem cilvēkiem ir aizraujoši iegūt kaut ko tādu, kas ir aizskarts vai piederējis kādam, kuru viņi kāro, jo tas rada intimitātes sajūtu, pat ja tā ir vienpusēja. Iedomājieties to kā mūsdienīgu pieeju mīļākā T-krekla glabāšanai vai mīlestības vēstules glabāšanai.”
Eksperte norāda, ka ne visi netradicionālie uzvedības modeļi ir atklāti seksuāli. Daudzi no tiem ir par saikni, varas dinamiku, fantāziju vai pat vienkārši aizraušanos.
Sidnija Bernisa Svīnija ir amerikāņu aktrise. Lielāko atpazīstamību viņa ieguva ar lomām HBO seriālos "Eiforija" un "Baltais lotoss", par ko 2022. gadā saņēma divas nominācijas Primetime Emmy balvai.