Uz ielām automašīnu ir tik daudz, ka tās jau sāk "okupēt" daļu gājējiem paredzētā ceļa. Par to izbrīnīti esot bijuši ārvalstu studenti, apmeklējot Rīgu, apgalvo Andrejs. Tiesa, komentāros cilvēki norāda, ka daudzviet Eiropā situācija ir dramatiskāka.
"Šodien man bija iespēja izvest ekskursijā pa Grīziņkalnu studentus no Brēdas, Nīderlandē. Parādīju topošo Grīziņkalna laukumu, Tallinas un J. Asara ielu. Lielākais kultūršoks bija Alauksta iela, pasniedzējs man pat pajautā - "Vai tas vispāri ir legāli?"" vietnē "X" raksta Andrejs. Viņš arī publicējis ielas skatu, kur redzams, ka uz ielas novietotās automašīnas teju noparkojušās pie pašas ēkas sienas. Kur ir vieta gājējiem? Ar bērnu ratiņiem izbraukt praktiski neiespējami.
Šodien man bija iespēja izvest ekskursijā pa Grīziņkalnu studentus no Brēdas, Nīderlandē.
— Andrejs Urbāns (@AndrejsUrbans) November 6, 2024
Parādiju topošo Grīziņkalna laukumu, Tallinas un J. Asara ielu.
Lielākais kultūršoks bija Alauksta iela, pasniedzējs man pat pajautā - "Vai tas vispāri ir legāli?"� pic.twitter.com/vsXMY8RU7y
Ēriks: Kā viņiem patīk Rīgas ielu kvalitāte? Man kauns ārzemniekus no lidostas cauri Rīgai vest. Pat maģistrālās ielas tādas, ka bez plombām var palikt.
Mārtiņš: Dienvidu zemēs šajā platumā būtu iela, stāvvieta, ietve un brauktuve.
Kaspars: Nevajag tādus ākstus, kuri tālāk par savu degungalu nav redzējuši, aicināt. Lai viņi pastaigā pa Amsterdamas guļamrajoniem kur visi stūri piebāzti ar mašīnām un velosipēdiem, un galvenais lai nebrauc uz dienvidu valstīm, tur viņi sajuks prātā.
Ivars: Kaut kādi maz ceļojuši Tev tie studenti. Nav bijuši ne Itālijas, ne Francijas pilsētās.